03 בפברואר, 2010

קדימה, צעד

מד צעדים סקסי וקטן יעזור לכם לספור את כמות הצעדים שצברתם, במטרה להגיע ל- 10,000 פסיעות ביום. שניים קדימה, אחד אחורה סקובידו. בהצלחה

כל ספורטאי שתשאלו ישמח לספר לכם שכדי לשמור על בריאותכם (ועל משקל תקין), עליכם לצעוד עשרת אלפים צעדים ביום. עשרת אלפים צעדים! אלוהים אדירים! מי שרגיל לגמוא בעיקר את המרחק שבין המיטה למקרר ובחזרה, ייבהל מאד מהנתון הזה, ובצדק. אבל חכו, הנה הדובדבן האמיתי: מסתבר שכדי לרדת במשקל יש לפסוע בין 12,000-15,000 צעדים ביום, שזה – בחישוב מהיר שלנו – בערך המרחק מהאוזן השלישית עד לירח ובחזרה. ובכל זאת, בהתקף ספורטיבי פתאומי (וחולף) מצאנו את עצמנו מפנקים את הירכיים שלנו בגאדג'ט חינני ומתוק – מד צעדים (פדומטר) קטן, עגול, אדום וסקסי שמספר לנו כמה הלכנו, כמה שרפנו, איפה היינו ומה עשינו – ואפילו זוכר את כל הנתונים שבוע אחורנית.

את מד הצעדים מכיילים פעם אחת, ואז עונדים (בעזרת קליפס) על המכנסיים ונותנים לו ללוות אתכם מרגע שקמתם בבוקר ועד שתיפלו למיטה. הכפייתיים והמתמכרים ימשיכו לשאת אותו גם על הפיג'מה, כדי לא לפספס את חמשת הצעדים לשירותים באמצע הלילה, אבל בחצות – ממש כמו סינדרלה – הוא יתאפס בנימוס וייתן לכם צ'אנס לשפר את דרכיכם הנלוזות החל ממחר בבוקר. רק לשם המוטיבציה, נגלה לכם שמישהו שאנחנו מכירים צעד השבוע בעזרת הפדומטר הזה לאורך הטיילת (משרתון עד צ'רלס קלור ובחזרה) והתהדר ב-6,000 צעדים, שהם כ-3 קילומטר. מאחר והאקט בוצע בשעת בוקר בלתי אפשרית בעליל, נאלצנו להאמין לדיווח שלו ולא תיעדנו את הפלא, אבל עד לרגע זה אנחנו עדיין בוהים בסניקרס המיוזעות שלו בקנאה. אולי מהן תבוא לנו סוף סוף ההשראה.

מד צעדים (פדומטר) מדגם Walking Style 1 של אומרון – 140 ש"ח
להשיג ברשת מגה ספורט (נמל תל אביב; דיזנגוף סנטר, תל אביב; קניון עזריאלי, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה