29 במאי, 2013

קבוצת תמיכה

שני פרויקטים מעניינים בהד-סטארט שהגיעו לאוזנינו גרמו לנו לפתוח את הארנק והלב. חכו חכו לפרויקט שלנו: מי מממן לנו מנוי לחדר כושר?

טוב, אז אחרי ההצלחה המסחררת של עוזי ווייל ב-"הדסטארט" (אתר לגיוס מימון מהקהל הרחב, לכל פרויקט יצירתי שמתחשק לכם להגשים), שגייס מעל 200% מהיעד שהציב להוצאת ספרו החדש והמדובר, האצבעות דגדגו לנו להמשיך. כמו פטרוני תרבות אמיתיים, פשפשנו עוד ועוד באתר המסקרן הזה, קראנו על מה אנשים חולמים באמת, ודגנו שני פרויקטים שנראים לנו הכי ראויים (ואיכשהו – הכי נחבאים אל הכלים): אלבום חדש שכתב יענקלה רוטבליט,  האיש והאגדה, וספר נדיר במהדורה מחודשת של צור שיזף.

בקרוב אגב, יעלה הפרויקט שלנו: עזרו לנו להגיע לפריז וקבלו תמונות מביכות מפלאס דה ווז'. יאללה, מי תומך?

#1
על מה מדובר – אחד החיבורים הכי מרעננים ששמענו עליהם לאחרונה מתרחש בימים אלה ב"חצר האחורית": פרויקט מוזיקלי הכולל 14 שירים שכתב יענקלה רוטבליט, מגדולי הפזמונאים שלנו ("דרכנו", "שיר לשלום", "כמה טוב שבאת הביתה", "אני רואה אותה בדרך לגימנסיה", "באה מאהבה", "חוזה לך ברח", ועוד). את השירים החדשים שכתב הפקיד בידיהם המוכשרות של תומר יוסף ואיתמר ציגלר (מלהקת "בלקן ביט בוקס") וגדי רונן ("דבק"). אחרי שנה וחצי של הקלטות באולפן ביתי, חסר להם כעת עוד פוש אחרון כדי להוסיף למיקס רביעיית מיתרים, לסיים את שלבי המאסטרינג, לעצב עטיפה ולהוליד אלבום בכורה משותף. סימפל אז דאת.
איך אפשר לעזורנכנסים לפרויקט "החצר האחורית", מחליטים על סכום שבין 50 ל-5,000 ש"ח, ומקבלים ראשונים את האלבום, או הפתעות כמו כרטיסים להופעה, סרטון תיעודי על מאחורי הקלעים ומפגש עם חברי החצר. טעימה ראשונה מהאלבום כאן.
למי זה מתאים – לכל מי שהמילים של רוטבליט מלוות אותו כל החיים גם בלי שהוא ידע. אז לכולנו בעצם.

#2
על מה מדובר – צור שיזף הוא עיתונאי חוקר עולם, שמקבל על עצמו כבר שנים משימות באזורי סכנה בנקודות מרוחקות על המפה מגופי תקשורת שונים. משימות שמסתיימות כמעט תמיד בספר מסע או רומן הרפתקאות מהפנט ("הפנאמריקנה", "אשת הטייס שנעלם", ועוד). אחד המפורסמים שכתב – "דרך המשי", יצא ב-1992, נמכר כמו פיתות חמות, וכבר 10 שנים שאין להשיגו על המדפים. בימים אלו מבקש שיזף להוציא מהדורה חדשה ואישית, ללא תיווכים ומו"לים, ולצאת בעקבות הגיוס לחקור חורים חדשים על הגלובוס. אם אתם מבקשים לחצות (לפחות בדימיון) את הדרך מאיסטנבול לבייג'ינג – חובה לשים על זה יד.
איך אפשר לעזור נכנסים לפרויקט "דרך המשי" ומחליטים מה תרצו לקבל תמורת תמיכתכם בין 10-600 ש"ח: את הספר הנדיר במהדורה החדשה, 3 ספרי מסעות חתומים או ייעוץ אישי אחד על אחד עם האיש שראה עולם וחזר לספר על זה.
למי זה מתאים – חולמים בלילה על אודישן ל"מרוץ למיליון 3"? זה הפרויקט בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה