11 באפריל, 2019

צרוב לנצח

מותג התיקים האהוב MeDusa סוגר דלתותיו עם קולקציה אחרונה בהחלט. בואו להיפרד ולאמץ כל פאוץ' שתצליחו לתפוס. עונת המדוזות נפתחת בהרכנת ראש

לא רק שאנחנו לא מוכנים נפשית וקוסמטית לעבור לשרוול קצר וכפכפים, אנחנו אפילו לא ערוכים פניסטילית לעונת היתושים שהכי הקדימה השנה (הלו, מי האובר-אצ'יבר שהצליח לעקוץ אותנו בבוהן-קמיצה?!). ואם זה כבר קורה, ברור לכם מה השלב הבא, כן? עונת המדוזות. אבל חכו רגע לפני שאתם בורחים להרים. כי הקיץ אנחנו בוחרים דווקא להכיל את חיית הסליים עם המוניטין הבעייתי ולהקיף אותה במעגל של אהבה. חברים, מעתה כל גל נושא עבורנו מזכרת מ-MeDusa אחת ויחידה, מותג התיקים והאקססוריז המקורי של גילי רוזין-טמם ועדי זינגפר-גל, שסוגר העונה את הים והדלתות, לאחר עשור של פעילות ייחודית בנוף. מציל, תוריד את "הדגל הסגול" לחצי התורן.
 
לאחר שהכירו במחלקה לעיצוב תכשיטים ב"שנקר" ושיתפו פעולה בפרויקטים שונים, החליטו להקים בסוף 2009 מותג משותף ומקורי, שצרב לנו בעין ובלב כבר עם פתיחתו (ואף הצטרף למרקט עם היווסדו בסוף 2011 באהבה גדולה; הכי הדדי). אחרי שעיצבו ופיתחו שפה מובחנת ושיטה יוצאת דופן של הטבעת סימני צריבה "מדוזיים" בעזרת חום, המותירה עיטורים מובלטים ועמוקים בחומר פלסטיקי ממוחזר (המיוצר כולו בארץ), רשמו גילי ועדי פטנט על הרעיון והתוצאה – והפכו לשם דבר. להיט אורבני בעל אופי ותעוזה, מותג תיקים קולי וטבעוני שלא נראה כמותו, שמשתנה מדגם לדגם – אך מצליח לשמר כתב יד מובחן, אותו ניתן לזהות בעיניים עצומות. כי כמו בים – גם פה מספיק מישוש קל לדעת שמדובר במדוזה, ולא סתם איזו שקית מתחזה. אחרי עשרות קולקציות – שנסחפו גם אל מעבר לחופי ארצנו – של תיקים, תכשיטים, אביזרים, אירועים, תערוכות והשארת חותם בכל מובן ועל כל חומר, הרגישו לאחרונה שהשוק השתנה, שהמירוץ התובעני והטובעני לעצב פריטים חדשים בקצב מואץ ובמחירים מופחתים – מאלץ אותן להתפשר על הדרך, ומסיט ממה שחשוב להן באמת. וכך, בלב כבד אבל שלם, ובמקביל לתכנון הקולקציה החדשה (שהושקה ביריד "שופוני" בסופ"ש האחרון), החליטו לעצור, לחשוב מחדש על היצירה והיכולות שלהן ולבחון כיוונים אחרים. אתם תהיו הראשונים לדעת, דונט וורי.
 
עדי מספרת, שעם כל הצער, הן לגמרי מרגישות שהצליחו לברוא ולהשאיר משהו בעל ערך, שיש לו הצדקה וזכות קיום, שעודד עשייה מקומית וידידותית לסביבה, וכמובן – פטנט שתמיד יהיה שלהן. כי כאמור, למרות שיש הרבה תיקים ודגים בים – "מדוזה" כזאת אין. בשבועות הקרובים, ועד שיחליטו מה ואיך להפתיע בעתיד – אתם מוזמנים ללטף תיקי גב אחרונים בהחלט, וגם ארנקי מעטפה, תיקי באקט חדשים, פאוצ'ים עדכניים, קלאצ'ים גדולים, תיקי צד או יד, תרמילי לפטופ, נרתיקים קטנים – וכל מה שתספיקו לעקוץ לפני שהמלאי נגמר וכל הנחיל נודד הלאה. ולא, זה הכי לא הקיץ האחרון שלי אתכן, בוודאות.
 
קולקציית קיץ חדשה (ואחרונה) של MeDusa – עכשיו ב-20% הנחה באתר ובחנות במרמלדה מרקט; קולקציות קודמות – עד 60% הנחה
להשיג באתר הרשמי, ובחנות האונליין. לפרטים – פייסבוק, אינסטגרם

 

 

הפטנט שתפס אותי. תיקי גב, קלאצ'ים, "מדוזה"

הפטנט שתפס אותי. תיקי גב, קלאצ'ים, "מדוזה"

 

לי כל גל נושא מזכרת. לתפוס "מדוזות" אחרונות

לי כל גל נושא מזכרת. "מדוזות" אחרונות בהחלט

 

 

 

השאירו חותם, בכל מובן וחומר. תיק-צד וקלאץ' מקולקציות קודמות, MeDusa

השאירו חותם, בכל מובן וחומר. תיק-צד וקלאץ' מקולקציות קודמות, MeDusa

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה