23 ביוני, 2011

צ'ק איט אאוט

עונת החתונות עם הרגל על הגז, ואם יש לכם איזה דיבור עם החתן והכלה - הפנו אותם להרכבת רשימת חתונה מסורתית ומשמעותית יותר מערימת צ'קים

תמיד חשבנו שבכל הקשור לחתונות, יש רק שתי דרכים לצאת מזה: צ'ק שמנמן, או שי מעפן. עכשיו לכו תחליטו אם לשלוף את פנקס ההמחאות המצומק, או לבחור סט מצעים פרחוני. איפה, איפה הן ה"וודינג ליסט'ס", רשימות החתונה הפרקטיות שהיו לוהטות כל כך באייטי'ז? איך זה שנעלמה מחיינו האפשרות הקסומה לקנות בדיוק מה שהזוג הצעיר רוצה (ובחר!), לקלוע לטעמו ולשמח אותו… וכל זה בתקציב שעומד לרשותנו? טאם-טדדאם, מסתבר שרשימות החתונה שבו לחיינו, ודווקא בלוקיישן מפתיע: בחנות המתנות הוותיקה "פור יו" בירושלים ממתינות שלל רשימות חתונה חיות ותוססות של זוגות שעומדים לבוא בברית הנישואין.

איך זה עובד? בדרך הקלאסית: הכלה והחתן באים לחנות, ובוחרים מה לכלול ברשימת החתונה שלהם. מרגע זה ואילך, הרשימה נגישה לכל הקרובים והחברים, שיכולים לבצע את רכישת המתנה בחנות עצמה, באינטרנט, באימייל, בפקס או בטלפון. בחנות מנהלים רישום של 'מי קנה מה' ומעדכנים את הזוג הטרי, כדי שיוכלו להודות אישית על המתנות. אחרי החתונה, ההנגאובר והלילה בסוויטת ירח הדבש, מגיע הזוג לחנות ובודק מה נרכש עבורו מתוך רשימת המשאלות המקורית. ניתן לעדכן את הרשימה בהתאם למתנות שנקנו במקומות אחרים ואין שום הכרח ללכת הביתה עם חצי סרוויס רק בגלל שמישהו קנה אותו עבורכם (ענק!). ניתן גם להמיר סכום כסף ממתנה אחרת, כדי להשלים סטים או לבחור מתנות אחרות, ובסופו של התהליך נשלחות כל המתנות עד הבית. האמת? אם עד היום תמכנו נחרצות במוסד הרווקות, באה הרשימה הזאת וטלטלה אותנו לגמרי. כמה חבל שאי אפשר להוסיף 'בן זוג נדיר לקשר רציני' לרשימת החתונה.

רשימת חתונה בחנות המתנות "פור יו" – דרך חברון 41, תלפיות, ירושלים, טל': 02-6718406
פתוח בימים א'-ה' בין 09:30-19:00 ובימי ו' בין 09:00-14:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה