01 ביוני, 2015

צעצוע של סיפור 2

קטגוריית הצעצועים והמשחקים לילדים במרמלדה2 מכילה אוצרות שחוסכים לנו הון, ועושה חשק לנקות את ארגז הצעצועים הזנוחים שלנו. כפר השעשועים זה פה

לא יודעים מה הולך בארגזי הצעצועים של הפיראטים שלכם, אבל אנחנו די בטוחים שנבירה קצרה אצלנו בבית תעלה לפחות 20 פאזלים מיותמים, עמודי השחלה בכמויות שאין בשילב ומתאמי צורות שכבר שנה לא ראו משטח פעילות.

מצד שני, כל עשרות הילדים בבית (מאמי, אנחנו מעטים מול רבים) הגיעו לאחרונה לגיל שבו חובה לרענן את השורות ולהתקדם פדגוגית מדף צעצועים אחד למעלה. אז הנה מה שאנחנו מתכוונים לעשות בשני העניינים שלעיל, וגם לכם כדאי:

במרמלדה2, אתר היד-שניה הלוהט שלנו, תמצאו את הקטגוריה המעלפת "משחקים וצעצועים", שם תוכלו למשל לתפוס בימבות יד שניה בחצי מחיר, צעצועי עץ מעולים שלא מסגירים את גילם האמיתי, בובות לעגלה, רובוטריקים נדירים, ברביות, אופניים, שולחן פעילות וכל מה שחבל לכם להוציא עליו סתם כסף (ולגלות בעוד חצי שנה שזה כבר קטן על שובליקו).

מכל אחד יש רק אחד כמובן, אבל המלאי מתחדש ומפתיע כל הזמן, כך שאנחנו נוהגים לפקוד את הקטגוריה לפחות פעם בשבוע. אולי בגלל זה הצלחנו ממש במקרה לצוד בדידים (מעץ!), מבוך חרוזים בדיוק כמו שחיפשנו ומשאית קוביות שסגרה לנו את הארגז עד הודעה חדשה. תפסו לכם רגע לעבור על מדפים של אחרים, ודוגו צעצועים ומשחקים מעולים שגם ככה התכוונתם לקנות. ואם אתם כבר בשוונג – רעננו את הבוידעם שלכם ופרסמו את כל מה שהילדים כבר זנחו מזמן (מובייל קולות ים, מישהו?). כי אתם יודעים איך זה – מר "תפוח אדמה" שלכם – יכול להיות הפירה על השטיח של מישהו אחר.


לחצו כאן לחיפוש משחקים וצעצועים לילדים במרמלדה2

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה