21 באוקטובר, 2015

צעד קטן להם, צעד מהמם לנו

ילדים, זה מה שאתם הולכים לנעול העונה (אם זה רק היה תלוי בנו): המותג הצרפתי 10is נוחת בישראל ליומיים בלבד, ומבהיר לנו אחת ולתמיד איך היינו רוצים לגדל את היחפנים שלנו, מהעקבים ועד הבהונות. ואף מילה על אלזה אנחנו לא רוצים לשמוע

אם פעם עוד יכולנו לחמוק בשקט לאיזו חנות ילדים ולבחור בעצמנו בקלות לכל יחפן בבית את הנעליים שיתרוצץ בהן בשלוליות בכיף, הרי שהיום, אחרי שצמחה לכל אחד בבית דעה עצמאית – אין סיכוי לבחור עבורם אפילו את צבע החמשוש. בואו נגיד, שאין לנו מה לחזור הביתה אם זה לא מטאלי / מהבהב בסוליה / או עוצב בשת"פ עם אנה ואלזה.

א-ב-ל, ביום שנחזיר לעצמנו את השליטה בעניין הזה (וברגע שהם עוברים מידה) – הנה הדבר שאנחנו הכי נעולים עליו כרגע (וגם הילדים, בקרוב, אמן): 10is הוא מותג צרפתי מהפנט שנולד לפני בערך 3 שנים (אח קטן ונגיש יותר למותג הותיק לילדים מפונפנים Pom D'Api), מתוך אמונה שאופנה, עיצוב, תרבות והורות צריכים ללכת כיום יחד. ואם אפשר ללכת בנעליים בעיצוב אורבני, שמתכתבות עם סטייל של גדולים, אבל בלי להתפשר על החומרים הכי נוחים, רכים ואיכותיים שיש – עוד יותר טוב. מאז, כל קולקציה ודגם בלוק היסטרי שהם מוציאים – בעיקר סניקרס עם סקוצ'ים רחבים, נעליים מוגבהות מעל הקרסול, או הכי קלאסי – נעלי טניס (לא סתם שם המותג נשמע ככה) נמוכות עם שרוכים, מוצגות באירועי אופנה נחשבים, מעוצבות בשיתופי פעולה עם לייבלים נחשקים (כמו BONTON), ונראות תמיד הכי פיין שאפשר. אם רק היה מעל מידה 34 – כבר מזמן היינו בתוך זה. ציפור קטנה לחשה לנו במבטא צרפתי, שהסוליה הפנימית עשויה עור ונשלפת החוצה ממש בקלות, כדי שיהיה אפשר לנקות, לכבס מבלי שתיהרס ולאוורר שם את כל העסק. אלוהים יודע שצריך.

לקראת החורף הקרוב, נוספו לקו הטניס גם נעליים עם סוליה מעט ספורטיבית, בהשראת נעלי ג'וגינג (בריצה למגלשות, לפני שיתפסו לנו!), בצבעי אדמה חומים, בורדו, אפור, כחול, או הדפס פרחוני, וכולן ישברו לכם את הלב מרוב שיק. אגב, אם יש לכם זמן לרגע של נחת בניחוח אירופאי, הציצו גם בבלוג או בחשבון האינסטגרם המטמטם שלהם, והקיפו לפחות 10 הבדלים בין איך מגדלים ילדים שם לבין פה. עוד נגיע גם לזה, צעד אחרי צעד. 

נעלי 10is- החל מ-319 ועד 429 ש"ח (מידות 20-34, לילדות ולילדים)
דגמים נבחרים ניתן להשיג בלעדית בסופ"ש הקרוב, 23-24.10, באירוע האופנה והעיצוב לילדים JUST ABOUT, בית ציוני אמריקה, קומה 2, אבן גבירול 26, ת"א. לפרטים ודגמים נוספים – www.10-is.com, פייסבוק, אינסטגרם.

 

הצילו, זה יפה מדי.  עוד הצצה לקולקציית החורף של 10is

הצילו, זה יפה מדי. עוד הצצה לקולקציית החורף של 10is

 

ומה יש לכם בשביל אמא? עוד מקולקציית החורף של 10is

ומה יש לכם בשביל אמא? עוד מקולקציית החורף של 10is

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה