16 במאי, 2012

צעדים בוני אימון

סטודיו כושר חדש ומרענן מזמין אתכם לשיעורים המתנהלים בהליכה בחוץ דרך אוזניות אלחוטיות. הכירו את אימון הספורט היחיד שלא יצא לכם מהאזניים

אנחנו נגיד את זה פעם אחת, ובקול רם, למרות שזה הכי לא אופנתי: אנחנו מתעבים ספורט. שנאת מוות. משטמת גיהינום. שום דבר בעולם (כולל מיטב הקולקציות של נייקי) עוד לא הצליח לגרום לנו לקום מהפוטון ולהזיז את התחת לכיוון המכון. היו לנו בגדי כושר אטרקטיביים, כרטיסי מנוי אקסקלוסיביים, בגדי ניאון מהממים ואקססוריז מדוגמים, וכלום. לכן, אין לנו מושג מה גרם לנו להסכים לשיעור ניסיון ב"אאוטביט" (אולי היה זה שילוב המילים 'נמל', 'אוויר', 'בחוץ', 'מוסיקה' ו'אוזניות', לכו תדעו) אבל עובדה: התייצבנו מול מקס ברנר בנמל תל אביב, מריירים מרוב פינטוזים על שוקולד נוזלי, ובמקומו קיבלנו את טל נקש – מדריכת כושר שאוכלת פחדנים כמונו לארוחת בוקר (דלת פחמימות) ומבינה את החרדה המניעה אותם (ואולי יש לומר: משביתה אותם) וכל זה עם חיוך מקסים.

טל הצמידה לנו מקלט ואוזניות (דרכן שיגרה אלינו הוראות שנחסכו מהעוברים והשבים), ומכאן והלאה פשוט הלכנו אחריה, כמו החלילן מהמלין, ועשינו כל מה שעשתה. המוסיקה באוזניות הפכה את כל העסק לאפשרי יותר, ואילו העובדה שהתעמלנו בלי "הרם!" ו"הורד!" מחרישי אוזניים, ביטלה לחלוטין את אפקט הפדיחה. כל מה שראינו סביבנו היה דשא, ים, עצים ואנשים חטובים שדואגים לעצמם כמו שצריך (בדיוק כמונו, בעוד כשנתיים לערך). נראה ש"אאוטביט" עלו על נוסחה מנצחת: אימונים שהם הכל חוץ ממונוטוניים או משעממים, לאנשים שכבר ראו המון, ניסו הרבה וזקוקים לריגושים חדשים, אבל כאלה שעושים את העבודה (מתי לאחרונה שיחררתם אגרסיות עם מקלות תיפוף על כדורי ענק בחוף הים?). יש כאן שילוב פצצתי בין היחס האישי לכוח הקבוצתי, אבל לא נדרשת שום אינטראקציה: רק אתם, הטבע, טל המדריכה באוזניים וברקע – באסים ממריצים. מאז האימון שעשינו אנחנו מרגישים שהגב העליון, הקרסוליים והשריר התלת ראשי שלנו היו לוקחים מקום ראשון ב"אמריקן איידול". מה זה לוקחים? בהליכה. 

OUTBEAT – הסטודיו האלחוטי הראשון – שיעורי ניסיון חינם במהלך חודש מאי (השיעורים מתקיימים בתל אביב בקבוצות קטנות), ניתן לרכוש כרטיסיות בשווי 40-55 ש"ח לשיעור (תלוי בכמות השיעורים) + תמריץ נוסף: 5 ש"ח החזר על כל אימון שתגיעו אליו.
לפרטים נוספים – www.outbeat.co.il, טל': 050-3222113 (טל נקש)

 

 

להראות ככה בדיוק, זה מה שאנחנו רוצים. מתוך שיעורי Outbeat (צילום: יוני נקש)

 

שרירים ושיעורים. מתוך אימון של Outbeat בחוף קרלטון (צילום: יוני נקש)

והנה הסרטון ששכנע אותנו סופית להצטרף:

[youtube -oVEUZ9mlIs]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה