03 ביולי, 2014

צלילה חופשית

קחו אוויר עד מחרתיים וצללו איתנו פנימה לתוך בלוג איורי המים הקסום של VIC. נעים פה

אם את המחשבות הכי כמוסות שלנו היינו יכולים להעביר באיור, זה היה נראה משהו כמו רורשאך של עטלף שיכור. אבל יש אנשים שיכולים במשיכת מכחול להקנות רוגע, שלווה, ולהלוות לנו אנרגיות חיוניות שיחזיקו כל הסופ"ש. אנשים כמו דלית פסח.

דלית היא מאיירת עם וותק, שהחליטה אחרי 20 שנה של איורים עבור לקוחות להפנות את הזרקור גם קצת לכיוון שלה ולהתחיל להוציא לאור את המאוויים, החלומות והחלונות שפתוחים לה בראש. בבלוג המתוק שלה, שנקרא VIC (ראשי תיבות באנגלית של "לקוח חשוב במיוחד" – היא עצמה), מתפרסמים מדי שבוע איורי מים יפים ונוגים של רגעים קטנים מחייה, חדרים ופינות בבית, דירות נחשקות, או הפוסטים שהכי התחברנו אליהם – תיאור ריאליסטי של מה שמונח כרגע לפניה: ספר טוב ובריזר לימון, או אייפון לצד לובלו לשפתיים, או סתם ערימת עגבניות טריות. וכל אחד מהם היינו ממסגרים כרגע. פשוט יפה.

מי שיעמיק עוד קצת – יגלה שיש לדלית גם את הכשרון לאייר טי שירטים ואילוסטרציות אמנותיות, קולאז'ים, ואפילו דמות אלטר-אגו חמודה בשם FIFI שהחלה משרבוט רנדומלי במחברת ישנה וזכתה לחיים וטור קבוע בעמוד פייסבוק משלה, שם היא מתארת מה עובר עליה (ועל כולנו). בקיצור – יש במה לשקוע. נתראה בצד השני של הסופ"ש.

לחצו כאן לבלוג VIC של דלית פסח (לטור הקבוע של FIFI בפייסבוק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה