10 בינואר, 2012

ציירי לך סלט

בלוג המתכונים המאוייר Salt & Padli מצליח להכניס אותנו למטבח בלי לאיים ועם חיוך מאוזן לאוזן

יש לנו חברה טובה שלא מסתדרת עם אף ספר בישול ("חברה".. יו נואו). קנינו לה אחד שמסודר לפי זמני הכנה ומידת רעב (גאוני!), אחד עם תמונות של "צעד אחר צעד", ואפילו אחד שמיועד לילדים –  וכלום לא עובד לה. אז לפני שאנחנו מתייאשים – אולי בלוג המתכונים המאוירים החדש Salt & Padli המקסים והלא מאיים –  הוא בדיוק מה שהיא צריכה.

מיכל "פדלי" פדלון, ועדי "סולט" עמנואל, הן שתי חברות ומאיירות סופר מוכשרות שעובדות כמעצבות במערכת עיתון "כלכליסט". תוך כדי עבודה, גילו כי שתיהן חולקות עוד תחום יצירתי משותף – בישול וקונדיטוריה. עדי, שפית בדימוס, שלמדה לבשל ברשת מלונות "דן" ועבדה בעשור האחרון במסעדות שונות בארץ ובחו"ל, החליטה לעשות משהו שונה עם הידיים ועברה לפני כמה שנים הסבה למסלול איור ב"בצלאל". מיכל שלמדה תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי בחולון, היא נכדה לסבתא בשלנית סופר-רצינית, ובעיקר בעלת זיכרון מדהים למתכונים שליוו אותה בילדותה. אחרי שבישלו קצת לחוד והרבה יחד, החליטו להקים בלוג מתכונים משותף, בו מיכל תעלה ותאייר בכל שבוע מתכון שלמדה מסבתה, ולצידו תציג עדי מתכון מאויר משלה המבוסס על אותם מרכיבים עיקריים, אך עם פרשנות חדשה ותואמת. מתחת לכל מתכון, מוסיפות עדי ומיכל עובדות מעניינות (הידעתם? חמאת בוטנים הומצאה על ידי רופא! היה שווה לשלוח את הילד להארוורד), או סיפורים אישיים ושובי לב, כמו כל הבלוג החינני הזה. בינתיים תוכלו למצוא שם כבר מתכון לסלט וולדורף ואת הספין-אוף שלו, עוגת תפוחים ועוגיות שיבולת שועל תואמות, או עוגיות חמאת בוטנים מסורתיות וקציצות במבה בשריות שהכי הולכות להתבשל אצלנו הערב במחבת. חמודי, רוצה לעזור לאמא לחתוך כיפלי בצל?

הציצו מדי שבוע בבלוג, קחו השראה מהאיורים והרעיונות, ומי יודע? אולי תגלו בסוף שהמוזר ההוא שגונב לכם דפי ממו מהקיוביקל ליד – הוא הוא השותף המושלם להרמת הביזנס שתמיד חלמתם לפתוח. אפליקציה שמזכירה לך לשים דיאודורנט, מישהו?

בלוג המתכונים המאויר – Salt & Padli

לוקינג גוד. מתכון מאוייר של עדי "סולט" עמנואל


 

תעבירו את המלח והפדלי. מתוך בלוג המתכונים המאוייר

 


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה