04 באפריל, 2011

צבעוניות מתפרצת

אוסף רחב ומרשים של תיקים מבית Oilily ההולנדי סוף סוף נחת כאן. החיים מתחילים לחייך אלינו

יש לנו תחושה, שבשלב בו חולקה האופטימיות בעולם – נדחפו ההולנדים ראשונים בתור. מה יש להם אלה? סוכריות שוקולד לארוחת בוקר, קופישופס בצהריים, נוסעים לעבודה באופניים וחוזרים עם טוליפים הביתה. ועכשיו, כשנחת פה בארץ אוסף גדול של התיקים הצבעוניים של המותג ההולנדי הנערץ Oilily – אפשר להבין לאן נותבה מרבית משמחת החיים הזו.

את המותג המשובח הזה הכרנו לראשונה כשרצה הגורל והתגלגלה לידנו שמלת "אוילילי" מושלמת לילדות, עם גימורים שלא מהעולם הזה. המותג שנולד ב-1963, נועד למעשה לבטא את החזון וסגנון החיים של המייסדים וויליאם ומריקה אולסטאורן (שגרו כנראה על קשת ועבדו על ענן) וזכה מיד להצלחה עולמית. זאת הודות לאיכות המוקפדת הניכרת בכל פרט קטן, וכמובן לצבעוניות המקורית, החיה והמזוהה כל כך עם המותג: החל מאופנה לילדים ונשים, דרך מוצרי קוסמטיקה ועד כאמור – תיקים.

זה אומר שאם תמיד הרגשתם כמו טיפוסים של פסים, פרחים ופייזלי – מעכשיו תוכלו להשיג בקלות סדרות שלמות ומדהימות של מזוודות, ארנקים, תיקי קוסמטיקה ואיפור, תיקי יומיום לעבודה, תיקי החתלה ואמהות, ילקוטים למלכות הכיתה, קלאצ'ים לערב, צ'ימידנים לנסיעת סופשבוע, כיסויי לפטופ – ועוד ועוד.

בקיצור, הגיע הזמן להיכנס לראש צבעוני ופרחוני. בכל זאת אביב וכאלה. אתם יודעים.

תיקי Oilily – החל מ-250 ש"ח (לתיקי איפור וארנקים) ועד 1,700 ש"ח (למזוודות)
להשיג ב-"קזנובה" (איינשטיין 40, קניון רמת אביב, קומה שנייה, טל':03-6437807); "אקלקטיק" (יוניצמן 21, מתחם מנדרין); "נטע אפרתי" (רבי אחא 4, שוק הפשפשים, יפו); "טורקיז" (טיילת אילת). תיקי החתלה/אמא ניתן להשיג גם ב-"טפליא" (דיזנגוף 236 או פנחס רוזן 57, תל אביב) ו-NAP (כיכר מסריק או מיקדו סנטר, תל אביב).
לאתר הקניות המקוון – www.oililyshop.com/en (לאתר הראשי – לחצו כאן)

 

נערת פרחים. Oilily (צילום: יח"צ)

החיים שלך יפים. תיקי Oilily (צילום: יח"צ)

 

תיק יום יום. Oilily (צילום יח"צ)

 

 

תיק אמהות. Oilily (צילום יח"צ)

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה