04 ביולי, 2016

צאו מהבית

מהצילייה הכי נחשקת ועד המטקות הכי יפות אבר: 16 פריטי חובה ישדרגו את חוויית הקמפינג הבאה שלכם לדרגת 5 כוכבים, גם מתחת לכיפת השמיים. מי מביא טאבו?

מזל טוב ויום עצמאות שמח לך, אמריקוש! לא היינו נותנים לך יום מעל 239. וכדי לחגוג לך באמת בראש טוב – החלטנו להקדיש את הוויקאנד הקרוב למסורת הכי נחמדה שגנבנו לך (אחרי מק'דיוויד): אנחנו יוצאים לקמפינג! כן, כן. אמרנו את זה. אז נכון, זה לא טיול-קרוואנים לאורכה ולרוחבה של האומה, וזה בטח לא ייגמר בזיקוקים בטריילר-פארק מוסדר. אבל היי, ברביקיו בהחלט יהיה שם. וגם ערסל, ואם זה תלוי בנו – אפילו צל (נעים מאוד, האנשים עם הצילייה זה אנחנו. נראה אתכם לא מזמינים אותנו להבא).

כדי שתוכלו לעשות וי או לשדרג את רשימת ציוד הקמפינג המתפורר שלכם – הכנו לכם ולנו מקבץ בן 16 נססיטיז שכל קמפר מתחיל או מתקדם חייב שיהיה לו בשלוף בבגאז'.

חפשו את הפריטים החסרים לכם ונתראה בחניון חירבת חיזעה:

#1
מה – מחצלת "גאו" ארוגה משילוב בין סיבי פלסטיק ממוחזר ובר-מיחזור בצפיפות גבוהה (מיוצרת בירדן) ובעלת עמידות גבוהה. נהדרות לים, לפיקניק, לבית, למרפסת או לחדר הילדים.
כמה ומאיפה – 75 ש"ח ל-180 ס"מ על 180 ס"מ (קיימת ב-4 גדלים, וב-6 צבעים חלקים ויפים, עובי 1.5 מ"מ), מחנות המחצלות Geomats

 

#2

כל המשפחה נוחרת יחד. אוהל ל-6 אנשים של

כל המשפחה נוחרת יחד. אוהל ל-6 אנשים של "קולמן"

מה – אוהל ל-6 אנשים, נפתח ונבנה בן רגע של Coleman. אטום לגשם ולרוח, ומציע פתחי אוורור גדולים. עובי הבד עמיד ביותר וכפול מהסטנדרט (150D). ויש גם אוהבלים קטנים או גדולים יותר, תלוי בכמות המוזמנים לוויקאנד.
כמה ומאיפה – 1,479 ש"ח (אורך:305 ס"מ, רוחב:275 ס"מ, גובה:180 ס"מ), מהחנות "עמק שופ" (ושווה לבדוק עוד אופציות פה)

 

 

#3

עדיין לא תורך קטני. פוף אינסטנט של Band it

עדיין לא תורך קטני. פוף אינסטנט של Band it

מה – פטנט מושלם לפוף נייד: ע"י תפיסת אוויר פשוטה – מתנפח הפוף העמיד של Band-It (מבית HomeTown) תוך פחות מ-10 שניות והופך לרהיט חוף או פיקניק מושלם לשכיבה או ישיבה של עצלנים אמיתיים. מתקפל לתיק נשיאה קטן, עשוי חומר אלסטי המתאים את צורתו לגוף. פשוט את דופן הפוף, גרפו אווויר, סגרו את מנגון הנעילה ואתם מוכנים לרביצה.
כמה ומאיפה – 149 ש"ח (190 ס"מ על 60 ס"מ, לשימוש במשקל של עד 180 קילו), מהחנות Lucca & Roomz

 

 

#4

ויהי צל. הצילניות השונות והמעולות של Shades

ויהי צל. הצילניות השונות והמעולות של Shades

מה – צילנית מקסימה לזוג (גודל M) של חברת SHADES. מעניקה הגנה מהשמש של 95%-97%. עשויה יריעת לייקרה, מגיעה עם 2 מוטות וחבל 4 מ"מ מניילון בתיק נשיאה. ניתנת לכיבוס. ויש עוד ערכות הצללה שונות בגדלים, שווה להציץ בכולן.
כמה ומאיפה – 269 ש"ח (רוחב: 2.10 מ' על אורך: 1.50 מ') מהחנות "עמק שופ" (עוד צבעים וגדלים כאן)

 

 

#5

 

הקמנו מחנה. יתד "שמשון" לשמשיות

לא יזיזו אותנו מטר. יתד "שמשון" לשמשיות

מה – יתד "שמשון" פלסטי לשמשיות, אוהלים או ציליות, עשוי חומר קשיח וחזק, ובעל סיומת הברגה לחפירה קלה. מגיע בצבעי אדום, לבן, כתום וכחול.
כמה ומאיפה – 14 ש"ח ליח', מהחנות SMART GAMES (85 ש"ח לשלישייה)

#6

כולם מוזמנים לחפלה. שמיכת פיקניק דקה

כולם מוזמנים לחפלה. שמיכת פיקניק דקה

מה – שמיכה דקיקה וגדולה לפיקניק קייצי ונעים, עם רצועות לקיבוע באדמה. מתאימה לכל המשפחה, לטיולים, להופעות בפארק, אירועי ספורט, פסטיבלים, לילדים, מסיבות רווקות בחוץ ועוד. מתקפלת לתיק קטן ונוח לנשיאה.
כמה ומאיפה – 129 ש"ח, מהחנות My little Factory (ויש גם עבה יותר)

 

#7

אתה מסודר אפרוח. שמיכה דו-צדדית רב שימושית של פיקולינה

אתה מסודר-פיקס אפרוח. שמיכה דו-צדדית רב שימושית של פיקולינה

מה – שמיכה דו צדדית לפעוטות, סופר פרקטית, שיכולה לשמש גם כאוהל לתינוק, סינר הנקה או כיסוי לעגלה. צד אחד מבד דמוי ג'ינס, צד שני עם הדפס מבד לייקרה נעים למגע. הודות לרצועות הקשירה, תוכלו להפוך את השמיכה לכל שימוש שתצטרכו, להלביש למשל על "אוניברסיטה" ולצאת לדרך עם צילייה אישית קטנה.
כמה ומאיפה – 160 ש"ח (1 מ' על 1 מ'), מהחנות "פיקולינה" (קיים בכמה צבעים)

 

 

#8

 

האו לונג. "לונג" פסים מקורי של ALEF ALEF

לונג טיים נו סי. "לונג" פסים מקורי של ALEF ALEF

מה – "לונג" מקסים בהדפס פסים מקורי ויפה (כחול-לבן/ שחור-לבן) בגודל גדול ומושלם לים, לפיקניק, לכל אירוע בחוץ. מבד נעים, לא כבד וקל לנשיאה, ולאוורור.
כמה ומאיפה – 130 ש"ח (180 ס"מ על 160 ס"מ) מהחנות ALEF ALEF

 

 

#9

ה-תירוץ לצאת קמפינג. תיק Rucksack No.21 של Fjallraven

ה-תירוץ לצאת קמפינג. תיק Rucksack No.21 של Fjallraven

מה – תיק מסעות מושלם של חברת הקמפינג והטיולים Fjallraven בעלת וותק של 50 שנה בעיצוב פונקציונלי ועמיד, שנהגו בעבר למספר את מוצריהם. סדרת ה-Numbers מעוררת מחדש את המסורת, ומחזירה למדפים תיקי ראק-סאק, מחומרים עמידים וידידותיים לסביבה, עשויים פוליאסטר ממוחזר וכותנה אורגנית, עמידים להחזיק שנים ארוכות.
כמה ומאיפה – 689 ש"ח (גובה: 44 ס"מ, רוחב: 28 ס"מ, עומק: 13 ס"מ, משקל 960 גר', נפח: 20 ל'), מחנות היבואן הרשמי AKA (קיים בעוד צבעים ודגמים)

 

 

#10

מוכנים לכבוש את הגולן. שקי שינה משודרגים של Goods Natural

מי בא להתחמם איתנו? שקי שינה משודרגים של Goods Natural

מה – שק שינה במילוי צמר גמלים דו דבשתיים טהור, המיוצר במונוגוליה. מבחוץ עשוי בד המונע חדירת רוח ומים, מבפנים – מעניק תחושת חמימות ורכות, קל ונוח לשימוש. מושלם לכל טיול ומסע, מילואים ועוד.
כמה ומאיפה – 530 ש"ח (סגור: 80 ס"מ על 200 ס"מ, פתוח: 160 ס"מ על 200 ס"מ), מהחנות Goods Natural

 

 

#11

הסוף לחפירות בתיק. ארגונית של "הדודה אורלי"

הסוף לחפירות בתיק. ארגונית של "הדודה אורלי"

מה – ארגונית לטיולים, עם מיליון תאים לכל החפצים הקטנים או המסמכים שמסתובבים לכם בתחתית הצ'ימידן, בצורה נוחה לשליפה ומציאה. עשוי מבד סינטטי וקל לניקוי בעזרת מטלית לחה.
כמה ומאיפה – 49 ש"ח (18 ס"מ על 29 ס"מ), מהחנות "הדודה אורלי"

 

 

#12

ישר לכביסה. שק כביסה חכם של

ישר למכונה. שק הכביסה החכם של רבקה

מה – שק כביסה לבגדים רטובים ומוכתמים, מבד איכותי עמיד למים שאינו נוזל. מתאים לבגדי ים, חיתולים רב פעמים ועוד. הבד האטום מאפשר לאחסן בתיק ללא חשש. ניתן לכבס במכונת כביסה.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-38 ש"ח (30 ס"מ על 35 ס"מ), מהחנות Rebecca בית לעיצוב ויצירה

 

 

#13

בירה קפואה מישהו? צידנית מתקפלת של BOX IT

בירה קפואה מישהו? צידנית מתקפלת של FLIP BOX

מה – צידנית מתקפלת ומשוכללת בשם Flip -Box, שומרת על משקאות קרים לעד 6-12 שעות בלי קרח, ואידיאלית לשמירה על חום במשך שעות. בסיום השימוש – ניתנת לפירוק ולשטיפה במדיח. עמידה להחזיק שנים רבות. מתקפלת וקלת משקל (עשויה Neopolen P חזק ועמיד, מגיעה עם אחריות יצרן)
כמה ומאיפה – 299 ש"ח (24 ליטר), מהחנות "עמק שופ" (ויש פה עוד סירים, ערכות פויקה וציוד מחנאות נוסף)

 

 

 

#14

תגבירו! מיני-רמקול לטיולים

תגבירו! מיני-רמקול לטיולים

מה – מיני-רמקול "המבורגר" נייד למחשב ולכל מכשיר סלולרי. מגיע עם כבל טעינה USB וסוללת ליתיום מובנית. קיים במספר צבעים ובגודל מושלם לנשיאה ואחסון קל.
כמה ומאיפה – 79 ש"ח (קיים במס' צבעים, 50 מ"מ על 50 מ"מ על 32 מ"מ), מהחנות "פיצקלולי"

 

 

 

#15

שלוק, מישהו? בקבוקי השתייה התרמיים של LAKEN

מרק רותח, מישהו? בקבוקי השתייה התרמיים של LAKEN

 

מה – בקבוק שתייה קרה או תרמוס של מותג LAKEN הספרדי והמתקדם ביותר בתחום, עם יכולות יוצאות דופן לשמירה על טמפרטורת השתייה ועמידות לאורך שנים. הבקבוק האקולוגי-תרמי עשוי נירוסטה אל חלד איכותית ודופן כפולה, לשמירה על חום במשך 12 שעות או קור למשך 24 שעות, בנפח של 500 מ"ל, עם פקק הברגה נוח. הבקבוק נעים למגע, אינו מושפע מטמפרטורת הנוזלים, וגם ללא ביספינול איי, ללא טעמי או ריחות לוואי. 100% מתמחזר.
כמה ומאיפה – 129 ש"ח (23 ס"מ על קוטר 7 ס"מ), מחנות היבואן הרשמי LAKEN (ויש עוד צבעים, עוד דגמים כמו לאקן לילדים או לאוכל)

 

#16

תור מי להביא את הכדור? מטקות עץ וינטג' מבוטיק VINTAGE HUNTER

תור מי להביא את הכדור? מטקות עץ וינטג' מבוטיק VINTAGE HUNTER

מה – מטקות עץ וינטג' יפהפיות לאספנים ומטקאיסטים מקצועיים\ שיוצרו ע"י חברת "חופית" בישראל. מקסימות לתלייה על הקיר לאלופי החוף המשפחתיים או לשימוש עדין.
כמה ומאיפה – 60 ש"ח (אורך 41 ס"מ), מבוטקי הוינטג' המשובח VINTAGE HUNTER (וכאן תמצאו מטקות "רגילות" חדשות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה