29 באפריל, 2010

צאו לחופשי

אחרי שהגענו למסקנה שהדבר שהכי חסר לנו הוא היכולת לשחרר - הגענו לכפיר קינן לטיפול וואטסו. אין מילים. אנחנו דגים

כן, כן, כבר אפשר להודות שכולנו, וזה כולל גם אותך ואותך ואותך, חולי שליטה. חולי שליטה במובן הכי פשוט של המילה. זה מתחיל באופן שבו אנחנו מזמינים ארוחת בוקר במסעדה (ביצה רכה אבל לא יותר מידי, ועם קצת מלח אבל בלי פלפל, וכן הלאה) ועד בכלל. אבל אחרי כל כך הרבה מטפלים אנחנו יודעים שזה לא טוב, ושצריך לפחות מידי פעם, להילחם בזה (תנסו: "תן לי לארוחת בוקר משהו שמתחיל בגימל").

בדיוק בשביל זה מצאנו עבורכם את אחת השיטות הכי נעימות בעולם לאבד שליטה. טיפול וואטסו במים עם כפיר קינן. אם להגיע מיד לשורה התחתונה, אז אחרי שעה שכפיר יסובב אתכם בעיניים עצומות במים, כאילו הייתם חתיכת בד, אתם תהיו כל כך חופשיים ומשוחררים שאולי תצאו אפילו לשיר ברחובות.

קינן הוא במקור מאילת, עבד הרבה שנים בריף הדולפינים והוא בעל תואר הידרותרפיסט מוסמך מטעם מכון וינגייט. הוא מבצע את הטיפולים שלו בג'קוזי ענק שמסתתר אי שם חמש דקות מתל אביב. כשמגיעים לשם לוקח רגע להאמין שבין הבתים המשותפים חסרי החן יש זולה כזאת מתוקה, שנראית כמו צימר בגליל.

הטיפול עצמו מתבצע כשאתם עוצמים את העיניים ואת האף, ונותנים לכפיר לסובב אתכם במים. לוקח רגע להתרגל, אבל אם באמת תצליחו להשתחרר תתחילו מתישהו לחשוב שאתם בעצם דולפינים. מומלץ לעשות את הטיפול בשעת ערב, ואז ללכת הביתה ולנוח, אבל גם באמצע יום עבודה זאת יכולה להיות בריחה די נעימה (בהנחה שהבוס שלכם לא מתרגש מהפסקת צהריים בת שעתיים).

כפיר קינן – טיפולים במים: וואטסו / וואטר-דאנס / הילינג-דאנס (משך טיפול שעה ורבע, 50 דקות במים) – 320 ש"ח לטיפול בודד 300 ש"ח לטיפול מסדרה www.freefloat.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה