10 באוקטובר, 2010

פתיחת תיקים

כל מה שאתם צריכים לקראת פתיחת עונת הגלריות החורפית: תיק קלאץ' מלֶבֶד ושורת פתיחה עם שקר כלשהוא

החודש תפתח בתל אביב עונת הגלריות החדשה ואנחנו כבר מתחילים להרגיש אבודים. כל כך הרבה השקות, כל כך הרבה קאווה, כל כך הרבה אנשים להתחמק מהם, וכל כך מעט זמן להכין משפטי פתיחה שמייפים את המציאות שלנו ("אנחנו בדיוק בונים ארמון בארסוף").

כדי להיכנס לאווירת האמנותית ברגל קלה (או לפחות עם נעליים ואאוטפיט תואמים) יזמו דיירי מתחם גן החשמל פרויקט מדליק, במסגרתו תוכלו לראות בחודש הקרוב עבודות של אמנים ויוצרים שונים בכל אחת מחנויות ובתי הקפה שבמתחם. ומזל שכך, אחרת לא בטוח שהיינו מכירים את גלי כנעני, מעצבת ומייצרת תיקי הלֶבֶד המשקיענית ביותר שתפגשו.

גלי המתגוררת בקיבוץ בצפון הארץ, היא בוגרת "שנקר", מרצה לעיצוב טקסטיל ב-"שנקר" וב-"בצלאל", וכבר שנים אוהבת ליצור עם לבד, החומר הכי מתכרבל שיש. אולם רק לאחר ששמה לב כי רוב העבודות שעשויות מלבד מקבלות גוון מתחלף ועיצוב די אמורפי בשל תכונות סיבי הבד, החליטה לאתגר את עצמה, ולנסות דווקא ליצור תבנית צורנית שתחזור על עצמה בדיוק. מאז, וכבר שנתיים, את סיבי הצמר הצבעוניים שהיא קונה – מלבדת גלי בידיה ויוצרת בטכניקה מיוחדת ומסובכת למדי – של הנחת שכבה על שכבה – צורות גיאומטריות ודיגומים ריבועיים יפים. לבסוף מתקבל בד לבד בעל דוגמא משובצת אלגנטית של מעין פפיטה תלת מימדית, אותו משלבת גלי לתוך העיצובים ועבודות האריגה שלה. כל התיקים והארנקים שהיא מעצבת הם דו צדדים ועשויים 100% צמר "מרינו".

אנחנו התמקדנו בקלאץ' בצבעים סתויים משגעים משני צידיו (בתמונה), בגודל שמספיק להכול ועם מגע נעימי שהולך לחמם לנו את הזרוע מעכשיו ועד סוף עונת הסמול טוק.

תיקי לבד בעבודה ידנית של גלי כנעני – החל מ-300 ש"ח (לקלאץ', 30X16 ס"מ) ועד 790 ש"ח (לתיקים גדולים, 40X50 ס"מ)
להשיג במסגרת אירוע "אוהבים אמנות במתחם החשמל", יום חמישי (14.10) עד 23:00, יום שישי (15.10) עד 16:00 בחנות בגדי היוגה "Anjaly", מקווה ישראל 10, תל אביב, טל': 03-6868733; או ישירות מהמעצבת (בתיאום מראש), קיבוץ הסוללים, טל': 052-4714024 (ניתן לשלוח לרחבי הארץ)

[PSGallery=2afl2gt1410]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה