03 באפריל, 2016

פתאום נחת עלי אביב

5 טעימות מ-5 קולקציות מרהיבות לאביב, נועצות את העונה החמקמקה הזאת בדיוק ברגע הנכון. עד מתי אתה נשאר?

חוץ מארגז של שסק מעולה שנחת אצלנו במקרר (שאלו את הירקן הקרוב אליכם), העונה האביבית הזו הביאה עימה גם בציר משובח של קולקציות אופנה מרהיבות אצל כל המעצבים שאנחנו אוהבים לאהוב. והכול, אין מה לומר, פשוט טו גוד. בוס, מתי מתחילים פה משכורת 13?

כדי לא להוציא לכם לגמרי את העיניים, בחרנו בקושי רב (אחרי ויכוחים וגידופים) רק אאוטפיט אחד מנצח מתוך 5 מותגים שווים. רוצה לומר – תיזהרו, תיזהרו מאוד. זו הולכת להיות עונה יפה מדי:

#1 (בתמונה למעלה)
הסטייטמנט
– "סופסוף הבנתי מה הקטע של ספורט-אלגנט!"
המותג – Comme Il Faut (מעצבת המותג: שרון דאובה)
הלוק הנבחר – חליפת נייבי עם נקודות קטנטנות לבנות באווירה ספורטיבית ומקסימה, המורכבת ממכנסי ויסקוזה בסגירת-גומי, בגזרה רחוקה מהגוף, עם מכפלת סרט ריב-שחור וכיסים, פלוס חולצה תואמת מכופתרת או בגזרת טי. הג'קט אופציונלי.
עוד על המדף – חליפות בגזרות נינוחות, ג'קטים קלים, חולצות פסים, שמלות אדומות והכל ברוח הקולקציה – בה הבגד מתאים עצמו לגוף ולא להפך.
כמה ומאיפה – חולצות (מידות S-L) בגזרת טי שירט – 590 ש"ח, בגזרה מכופתרת – 890 ש"ח, מכנסיים (מידה 1-4) – 890 ש"ח, מרשת חנויות המותג (סניפים בת"א, רחובות, רמת השרון, רעננה וביתן אהרון).

 

#2

כחול הוא הצבע החם ביותר. שמלת BOX של מאיה בש

כחול הוא הצבע החם ביותר. שמלת BOX של מאיה בש (צילום: רוני כנעני)


הסטייטמנט
– "עברתי לגור בתוך שמלה לא מחייבת"
המותג – מאיה בש
הלוק הנבחר – שמלת "קופסה" ריבועית, עם צווארון עגול, שרוולים רחבים וגזרת אוברסייז כיפית עד אורך הברכיים בצבע כחול עמוק ומרהיב (קיימת גם בשחור) ו-2 כיסים. הכי חשוב.
עוד על המדף – פריטים חדשים עם הדמויות המאוירות של זויה צ'רקסקי שלובשות בגדים של מאיה, והרבה שמלות, מכנסיים וחולצות בייסיק נעימות ומוצלחות, שכבר הגיעו עד בוטיקים בניו יורק.
כמה ומאיפה – 830 ש"ח, מחנות הדגל, ברזילי 13, מתחם גן החשמל, תל אביב ומהאתר.

 

#3

ברוריה, תיזהרי ממני היום. Stella & Lori

ברוריה, תיזהרי ממני היום. Stella & Lori (צילום: שי אפגין)


הסטייטמנט
– "אני הכי פאוורפול במשרד, ואתם יודעים את זה"
המותגStella & Lori (של המעצבות זוהר בלנק-קמה וורד בלנק-גריזים)
הלוק הנבחר – מכנסי ג'ינס שעברו "סטון-ווש" בצבע כחול כהה, וחולצה גברית מכופתרת עם דיטייל מקסים: כיס מיוחד שהורכב מבדים וסרטים שונים. קיימת בהמון שילובי בדים וצבעים (שחור / לבן / כחול ניביי / פסים אפור לבן / פסים כחול ותכלת, בתמונה). שניהם וואן-סייז מכותנה מעורבת.
עוד על המדף – מגוון שמלות רחבות בבדים אביביים ויפהפיים ובגזרות מתחלפות וסופר-קוליות כמו שרק סטלה ולורי יודעות להציע. כולן במראה שבטי-עתידי, עם סילואטים יחודיים ורחוקים מהגוף, שעושים שימוש חכם בבדים אפריקאיים ויוצאי דופן.
כמה ומאיפה – חולצה – 550 ש"ח, מכנסיים – 690 ש"ח, מחנות הדגל, אייבשיץ 10, מתחם בזל, תל אביב או בחנות אנליין.

 

 

#4

הכי דיוה. Belle&Sue X DIVA

הכי דיוה שיש. Belle&Sue X DIVA (צילום: זוהר שיטרית)


הסטייטמנט
– "כל צד שלי הוא צד טוב לסלפי"
המותג –  Belle&Sue X DIVA (ענבל בוסיבא, עדי בוסיבא, נטע פפו)
הלוק הנבחר – שמלת "הרמון" לחוף או לערב, שממשיכה את שיתוף הפעולה הפורה בין בית האופנה בל וסו למותג בגדי הים הוותיק "דיוה". אחרי קולקצייית בגדי ים ושמלות שגזרתן המקורית עובה בתחילת שנות ה-90, חוזרות העונה סדרת שמלות במגוון הדפסים חדשים ולא שגרתיים. כל אחת עשויה מלבן בד ארוך עם חורים לידיים ושרוך הנקשר סביב הגוף בצד השני. ניתן ללבישה עם וי קדמי או מחשוף גב עמוק במיוחד. קיימת ב-5 צבעים (אקווה ושחור / הדפס אפריקאי חמרה-שחור / הדפס אמנותי במראה צבעי מים / דפוס נחש בצבעי ניאון / שחור קלאסי חלק). וואן סייז המתאים למידות 34-44.
עוד על המדף – בגדי הים, חלקים או מודפסים (עם שרוולים ארוכים וצווארון גולף בהשראת חולצות גלישה, או כתפיות רחבות ומפתח סירה), והמון פריטי ייבוא מיוחדים מממותגים כמו צ'יפ מאנדיי, ג'פרי קמפבל, למ-לם, ניו באלאנס ועוד.
כמה ומאיפה – שמלות – 790 ש"ח. להשיג בחנות הדגל שנקין 41, תל אביב, או באתר.

&nbs
p;

#5

כתום זה הירוק החדש. אמריקן וינטג'

כתום זה הירוק החדש. אמריקן וינטג' (צילום: יח"צ חו"ל)


הסטייטמנט
– "מתי עושים רילוקיישן לפריז?"
המותגAmerican Vintage
הלוק הנבחר – שני אוברולים יוצאי דופן, מתוך קולקציה שלמה שאי אפשר להתעלם ממנה, של מותג הבייסיק-שיק הכי שווה שיש. בכל צבע – פפיטה משבצות ירוק-לבן או כתום-סלמון נעים, תוכלו לשבור את מראה הפיג'מה השלם, עם חגורה נועזת או סריג אוברסייז אביבי בצבע מנוגד ולדמיין שאתם מטיילים בגני טולרי.
עוד על המדף – מגוון גדול של חולצות, גופיות, מכנסיים, שמלות, חצאיות ועליוניות (גם לגברים), ג'קטים, אוברולים, כולם בגוונים חלקים ונעימים לעין ועושים כבוד למושג בגדי בייסיק.
כמה ומאיפה – אוברולים – 709 ש"ח (מידות S-L, ויסקוזה), סריג – 765 ש"ח (קיים גם בחום, מידות S-L), להשיג ברשת חנויות המותג בישראל (בת"א – מתחם התחנה, וקניון רמת אביב; או בנתניה – קניון עיר ימים, פולג).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה