10 באפריל, 2008

מכפכפים לכם את הצורה

כפכפים איטלקיים שמקבלים את צורת הרגל הענוגה שלנו עשו לנו שמח עד הבהונות

כשמתחיל להיות חם, כפות הרגליים שלנו הן תמיד הראשונות להתעורר מתרדמת החורף ולהיכנע לגחמות אופנתיות. כך מצאנו את עצמנו בקייצים שחלפו מהדסים בכפכפי קרוקס שקיבלנו מתנה (רק בבית ואחרי שהחושך יורד), ואפילו משכשכים בסוליות דביקות שהבטיחו להנציח את המראה היחף. והנה, הקיץ הנוכחי בקושי תחב חצי בוהן בדלת, וכבר אנחנו מדווחים על טרנד חדש: כפכפים שהופכים את כף הרגל האנושית לניסוי מעבדה בתנאים ביתיים.

מסתבר שהאיטלקים העניקו לעולם את מה שהם מבקשים לכנות "התשובה הבריאותית לקרוקס": כפכפים שנקראים Pool (כדי שתוכלו ללכת איתם בשקט לבריכה, זה למה), עשויים מחומר אנטי בקטריאלי ואנטי אלרגי, ומצויידים בגימיק נאה – לפני השימוש הראשון יש להכניס לתוכם את הרגליים מתחת לזרם מים חמים, ואז לייבש אותם במייבש שיער ולהיווכח כיצד הם מתרחבים ומקבלים את צורת הרגל. מאחר ולא היה לנו דחוף להתחשמל על הבוקר, ויתרנו על אופציית ייבוש הנעל הרטובה בעזרת מייבש שיער והסתפקנו בשכשוך רגליים מכופכפות בגיגית מים חמים (פעולה מענגת לכשעצמה) והליכה נמרצת באוויר הצח מיד לאחר מכן. אז נכון, מדרס אישי לא קיבלנו, אבל כפכף פלסטיק שמתיידד עם הצורה הייחודית והמהממת של כפות רגלינו החד פעמיות – קיבלנו גם קיבלנו. לתרים אחר שורה תחתונה נוכל למסור שהכפכף האיטלקי הפטנטי אינו מאיים לגזול ממלכת היופי הטרייה את כתרה, אך הוא צועד בבטחה הישר אל קטגוריית נע"ק (נעליים עם קטע). ללמדנו שכל אמירה אופנתית מתחילה בצעד אחד קטן.

כפכפי פול – 290 ש"ח (קיימות במידות קבועות, 6 גדלים בטווח המידות 36-45, וניתנות לכיבוס במכונת כביסה בטמפ' של עד 40 מעלות)
להשיג ב-"קווים", סוקולוב 40, רמת השרון, טל': 03-5492942

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה