14 בינואר, 2018

פרשנו בפניכם

כל שטיח מרהיב מהאוסף שאצרנו לכבודכם ממיטב חנויות העיצוב במרקט, יכול לעזור ולהפשיר את הבהונות הקפואות בבקרים. עכשיו נשאר רק להחליט על אחד. או חמישה. מבצע מרבד הקסמים החל

סח'ה רגע, לא זכור לנו שחתמנו על חורף שמניב בקרים עם שפתיים סדוקות, גרון ניחר, חשמל סטטי בשיער ואף לא הזדמנות ראויה אחת לחנוך מגפי גשם. אבל הכי ייאוש? לרדת מהמיטה ולגלות שנשרו לנו 3 בהונות וזרת. מה זה זה?! הרצפה החלקרח. וזה עוד אחרי שגרבנו את הגרביים מהמילואים, הדלקנו את החימום על אייקון שמש-לבּה והצטופפנו על משטח הפעילות של קטני. הבסיס של הבית נשאר קפוא. וכידוע כשלקצוות של הגוף קר, לכל הגוף קר. ובכן שומשומים יקרים, אין ברירה: הגיע הזמן להתכסות תחת שטיח חדש ומחמם (זה או זה, או פרקט, תבחרו).
 
מזל שבמרחק חצי קליק מאיתנו, מצאנו אוסף שטיחים מרהיב ומפתיע, שלא מצריך לכתת את רגלינו הקפואות והעצלות: מתברר שבמיטב חנויות העיצוב במרקט מאופסנים ברגעים אלו ממש שטיחים, מרבדים, מחצלות ושטיחוני כניסה שיגרמו לכם להשתטח מאושר. יש סרוגים מטריקו או צמר, יש מבמבוק או מעץ, יש רקומים או מודפסים (על PVC או ויניל) בטריליון דוגמאות (כולל התאמה אישית!) ואפילו שטיחי שעם אקולוגיים (נו, דיברנו על זה כאן).
 
יצאנו הכי מנחם הורוביץ והלכנו לפשפש, לשוטט, לבהות, לרייר ולבחור את מרבד הקסמים שלנו. ייתכן מאוד שהוא מגולגל בתוך המגוון הקלאסי העצום שאוצרת "אשת האספן" (פיסים לנדוניה זה פה). או דווקא בין השטיחים הטרנדיים של "בדים TLV" או "עד עיצובים", שיעזרו למאורה שלנו להיראות יותר דיסנט באינסטגרם. הדס שדה וגם בוטיק "ג'מה" משכו אותנו ללכת דווקא על אווירת פרובנס עם שטיחים קלועים מקש או בצבעים שלא משתלטים על החלל. ויש גם חנויות מתמחות המוקדשות לז'אנר כמו "מרבדים" ו-"השטיח האדום", עם עוד הצעות שדגדגו לנו בבהונות.

אבל את הסחרור הכי ורטיגו – חווינו כשדיפדפנו בכל מה שקורה אצל אמיר להב, מ-FIBERS. אדוני, הפרזת. הכל יפה מדי: אוסף השטיחים שאמיר אוצר (כמו גם שאר המחלקות בחנותו המשובחת), הוא ברמת תערוכה מוזיאלית. נראה אתכם מכריעים בין שטיח בדוגמא אבסטרקטית עדכנית, לבין אחד עם אלמנטים תלת מימדיים רקומים. או דווקא גיאומטרי מינימליסטי בשחור-לבן. רגע אולי קילים-קלאסי וזהו? אוי לא, יש גם עגולים! טוב, אתם לא עוזרים לנו פה. הציצו בינתיים בכל ההתלבטויות שלנו מתוך אוסף השטיחים המומלצים שאספנו פה עבורכם במיוחד לעונה המקפיאה, והופ! תודו שכבר נעשה נעים יותר בקמיצות.

לאוסף השטיחים המומלצים – הציצו כאן
ולכל שטיחי המרקט – בואו הנה

 

 

 

 

 

 

 

 

החיים הם כן שחור-לבן. שטיח מ"ג'מה עיצובים"

החיים הם כן שחור-לבן. שטיח מ"ג'מה עיצובים"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה