09 ביולי, 2008

פרשיית שחיתות

אחרי בהייה וריור מתמשכים, הסניף התל אביבי של בליקר בייקרי נפתח בקול רשרוש מזלגות ויישור עוגות. וולקאם

אם אי פעם יוחלט להעניק את פרס הפרומו הארוך בתבל, נמליץ בכל פה לתת אותו לבליקר בייקרי. כמה חיכינו, כמה פינטזנו על קפה שיחדש ומאפה שירגש, וכמה בהינו בחלון הראווה שהבטיח שבקרוב יקרה כאן משהו ממש טעים. ואז, פתע פתאום, החלה תכונה חדשה באיזור, ולפני שהספקנו להגיד "בליקר איז היר" – גילינו שכל השולחנות תפוסים.

מיד הזמנו את עצמנו לקפה ומתוקים. באנו מזיעים, ברגל, מהשכונה הסמוכה. קיבלו אותנו בחיוך ונתנו לנו שירות מצוין, אחרי דין ודברים עם הוויטרינה בחרנו ב"שחיתות" – עוגה אישית, מלבנית, שבסיסה עשוי פררו רושה (ממש כמו במסיבות ההן, אצל השגריר), ומעליו שוקולד חלב ושוקולד בלגי מריר, 85% מוצקי קקאו. מעל כל אלה – עוגיית מקרון קטנה וממזרית.

גילפנו בכפית ביסים קטנים מהשחיתות המושחתת, איפשרנו למזגן לפייס אותנו והתפעלנו כשהצוות המשיך להיות מחוייך, גם כשתינוק אחד פיזר במבה מעוכה לכל עבר, גם כשכלב צמא אחד ביקש צלוחית מים וגם כשקפה אחד (למרבה הצער, דווקא הוא היה שלנו) נשפך בטעות והתיז על הכל. שייזהרו שם, בבליקר בייקרי. זה כבר הסניף הרביעי שהם פותחים (אחרי נתניה, זכרון יעקב ופתח תקווה), ואם אלה הסטנדרטים שהם מתכוונים להציב בתל אביב – יש חשש שאכן מדובר בשיאים חדשים של שחיתות.

עוגת "שחיתות" אישית – 31 ש"ח (בישיבה בקפה), 29 ש"ח (כשלוקחים הביתה), עוגת "שחיתות" עגולה (קוטר 20) – 120 ש"ח
להשיג ב-בליקר בייקרי, פרישמן 5, תל אביב, טל': 03-5271414, ראשון-חמישי 08:00-24:00, שישי עד 18:00 ובמוצ"ש מצאת השבת (המקום כשר)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה