13 ביולי, 2014

פרח שלי, הו פרח

האגרטלים האלגנטים של הדר גליק יגרמו לכם להסתכל אחרת לגמרי על הבוקה של שישי. שנשזור לכם?

כל שישי מחדש, יש לנו אישיו עם עניין הפרחים לשבת. מצד אחד – הם ממלאים את הבית באור, וריח, ואמביאנס ויופי. ברור, ברור. מצד שני, יום-יומיים שכחנו להחליף מים וזהו. עדיף כבר לשרוף את הוואזה והמפה שמתחת, מאשר להתעסק עם כל הסחל'ה שנשאר ונשר שם. אבל רגע, במקום לוותר לגמרי, מצאנו בינתיים פתרון מושלם: לאחסן את הזר באחד האגרטלים החכמים של הדר גליק. כזה עוד לא קיבלתם לפסח:

מתוך פרויקט הגמר שלה למחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT חולון, שעסק בנושא זיכרון, צמחו 6 אגרטלים מאתגרים ויוצאי דופן, שמצליחים לייצר זווית ראיה חדשה על סידור הבוקה כולו. יש למשל אחד בצורת גלגל שמאפשר לסדר זר מעגלי, שטוח ורענן; אגרטל אחר עבר קימוט שיצר שני פתחים וקומות לסידור הפרחים; יש אחד בו הפרחים יוצאים מבין סדקים צדדיים במקום פתח מרכזי אחד, ויש אפילו וואזה שקופה עם טריק שמציף את הזר באוויר. בעקבות ביקוש ותגובות נלהבות מהפרויקט החליטה להפיק חלק מהם בסדרות קטנות, מחומרים כמו קרמיקה, זכוכית, קוריאן ופליז שלא מתיישנים ויחזיקו לכם לאורך זמן. מעבר לכל זה, תמצאו אצל הדר עוד מוצרים מקוריים כמו מנורת גרילנדה מקסימה מקרמיקה נקיה, שעוצבה בהשראת שרשראות הנייר שכולם מביאים מתאילנד (אבל לא שורדות יום במרפסת); או פנקס דפי ממו בצורת מברשת צבע מגניבה (רוצים כזה ועכשיו!), וגם מתקן למפיות נייר שמשלימות אותו לסירת מפרש; ואוף, הכול יפה. אבל אם צריך לבחור רק עניין מעניין אחד מכל המבחר הגליקי המדליקי, אנחנו הולכים על אגרטל מלבני שוכב ופתוח (בתמונה למעלה), שמאפשר להניח בו מס' פרחים בודדים בצורה אלגנטית ושקטה, ואז למלא או לרוקן את המים בקלות. זהו חברים. אנחנו סיימנו להסתבך עם שזירת זרי ענק, שבמקרה הטוב מפילים את הוואזה על החתול ובמקרה הרע מסתירים לדודה חדווה את הפריזורה בשולחן החג. או, חדוויק, הנה את. עכשיו אפשר לדבר.

אגרטלים ומוצרי העיצוב של הדר גליק – החל מ-59 ש"ח ועד 360 ש"ח
להשיג ישירות מהמעצבת – Hadar Glick או במייל: hadarglick@gmail.com, או בחנות של שרון ברונשר (סניף שוק הפשפשים, יפו); חנות המוזיאון היפני בחיפה, "אסופה" (בשוק הפשפשים, יפו), ובחנות הבאוהאוס (דיזנגוף, ת"א).

[PSGallery=dc19lwlsq8]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה