18 בפברואר, 2019

פרח השכונות

הזרים המקוריים והיפהפיים שעמית פתאל שוזרת מפרחים וירק שלא רואים כל יום, מצליחים להרים כל אירוע, חג ואגרטל. דברי אלינו בחרציות-פונפונים

יש לנו חברים שמתנת יום ההולדת שלהם מפוצחת מבחינתנו עם שליחת פרחים ו-וואטסאפ (או פרחים בוואטסאפ, תלוי מה אנחנו קיבלנו מהם קודם). אבל רגע, זה לא חפיפניקי כמו שזה נשמע. כל שנה אנחנו מנסים למצוא את ה-זר שיעיף אותם, האחד שיחזיק להם, כזה שהם עוד לא קיבלו, שמחליף בלי למצמץ כל שי ולא נשזר לפי שם קטלוגי באווירת "לבלובי הפרדס" או "רומן בסגול". ופייר? לשלוח ברייסלט יהלומים כבר יותר קל. ובכן, השנה – ואנחנו מסתכנים פה בלשרוף את עצמנו – אבל כולם כנראה יקבלו משלוח מעשה ידיה הברוכות של עמית פתאל, אשת פרחים מקסימה, שעושה חשק להתחתן שוב רק בשביל הבוקה ומרכזי השולחן.

עמית מספרת שתמיד חלמה על חנות פרחים קטנה ומטריפה משלה, גם כשהעמיקה בקריירת היי-טק במשך 15 שנה. לפני 3 שנים, החלום שב לדגדג לה באצבעות, ומשך להירשם ללימודי עיצוב פרחים (במוסדות רשמיים כמו "גיל שקד" או אצל אורית הרץ). אחרי שנה של התמקצעות בקורסים שונים – שזירה קלאסית, מודרנית, פלורל-ארט ועוד – החליטה שהגיע הרגע שלה לפרוח, עזבה את המחשבים והחלה לשזור בביתה. מזר לזר, אותם חילקה לחברים, צברה עמית חוג לקוחות קבועים ופיתחה שפה עיצובית משלה. לפני שנה וחצי הקימה גם סטודיו ענק ומרהיב, בתוך אחת מהמשתלות הוותיקות שהקים חמהּ, מנשה פתאל, ב"כפר הירוק".

מאז, ולא משנה אם אתם זקוקים לזר רומנטי, לעיצוב חופה, לקישוט חנות חדשה, להרמת אירוע משרד חגיגי או סתם להרגיש שהגיע יום שישי – עמית תברר אתכם בדיוק מה הצבעים, הסגנון, הראש והתקציב שלכם; לאן, למי ולאיזו מטרה הסידור נשלח, איך אתם מדמיינים אותו – ואז תשתדל לקלוע לחלום הכי ירוק שלכם. אבל תמיד עם טאץ' מקורי שאפילו לא ידעתם לבקש (או שכולם סגורים על מה זה חרציות פונפון-ירוק, אסקלפיאס, פרחי סלינה ופלפלי-נוי?); פלוס הפתעות שהופכות כל זר – לספקטקל בוואזה. לאחרונה החלה להציע גם סידורי סוקולנטים מקוריים ועכשוויים, המשולבים יחד עם פרחים עמידים במיוחד, שיכולים להחזיק על ספוג משותף יותר משבועיים, בטיפול מינימלי. קקטוסופילים? סופסוף מצאנו לכם זר.

מהיום, ולא משנה איזה עניין אתם מציינים – אנברסרי, פרישה, פוסט-ולנטיין שמח – לעמית יש כבר סידור בשבילכם.

"עמית עיצוב בפרחים" – משלוחים לגוש דן, השרון והמרכז (החל מ-25 ש"ח דמי משלוח)
להזמנת זרים / לעיצוב אירועים – טל': 054.2600016 (בקשות מיוחדות מומלץ להזמין מראש); פייסבוק; אינסטגרם. שעות פעילות הסטודיו בכפר הירוק, תל-אביב: ראשון-חמישי – 08:00-16:00, שישי – 08:00-14:00 (זמינה בטלפון בשעות גמישות)

 

 

 

 

 

 

מאמי, בפעם הבאה - כזה! זר לכלה; ועיצוב פרחים לחופה; עמית פתאל

שמופי, בפעם הבאה שמתחתנים – כזה! זר לכלה; ועיצוב פרחים לחופה; עמית פתאל

 

 

ממרכז שולחן ועד הסידור על הבר. עמית עיצוב בפרחים

פרח שלי את פרח. ממרכזי שולחן מינימליסטים ועד סידורי-ענק לבר; עמית עיצוב בפרחים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה