02 ביוני, 2014

פרויקט האושר

מתימן ועד זימבבווה: הקליפ HAPPY של פארל ויליאמס החתיך עושה שמח מסביב לעולם. ככה פותחים חג

אנחנו עוצרים לרגע את החיפוש אחר סלסלה לטנא לגן, את החלפת מתכוני קיש ארבע-מאות הגבינות, ואת כל המרדף אחר חולצות לבנות בלי כתם – לטובת משהו קטן וחמוד שיעשה לכם קצת חג:

את השיר HAPPY של המפיק והזמר פארל-תעשה-לי-נעים-בגב-וויליאמס בטוח שמעתם. נו, זה שמככב בפסקול של "גנוב על המיניונים" והיה מועמד לפרס האוסקר האחרון. נו, הראשון שצולם רצוף מאות פעמים במשך 24 שעות (!) ושודר בערך אותה כמות פעמים ברדיו. נו, זה שהולך להיות שיר יציאה מהחופה בכל גן אירועים שתתקלו בו בקיץ הקרוב.
יש? יפה.

אז לפני שהוא נשרף לחלוטין, תראו איזו השפעה אדירה היו ל-4:07 הדקות האלה: בעקבות טריליון הגרסאות שצילם פארל לשיר, בהם מככבים עוברי אורח מאושרים שונים – החלו עוקבים נלהבים מסביב לעולם לצלם גרסאות דומות משלהם ולהעלותן לרשת. כך יצא שעד היום התפרסמו כבר עשרות קליפים חלופיים לשיר הממכר, שמצליח להרים על הרגליים אנשים ממדינות כמו מדגסקר, טוניסיה, קמבודיה, פולין, סין, בוסניה, ניגריה, שוויץ, איסלנד, אתיופיה, יפן, אבו-דאבי, קונגו, ועוד (הרשימה המלאה אצל טטיאנה הופמן). עניין שגרם אפילו לפארל האולטרה-קול להזיל דמעות בראיון אצל אופרה (אתה חמוד, כבר אמרנו?).

תפסו רגע במהלך החג המקוצר והטעים הזה, וצפו (תוך יישור עוגת גבינה אפויה) בשמחה אמיתית מתפרצת במדינות שבחיים לא ביקרתם בהן. לא תאמינו כמה תימן מדליקה. או זימבבווה.

חג שמח

לצפיה בקליפ המקורי – Pharell Williams: Happy
לאתר קליפ 24 השעות הראשון בעולם – 24HoursOfHappy.com (בחרו כל שעה שתרצו)

 

אושר אמיתי. למעלה: מתוך הקליפ מתימן, למטה: הגרסה מזימבבווה

 

[youtube y6Sxv-sUYtM]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה