10 באפריל, 2007

פרוייקט מסלול

המסלול המואר החדש לרכיבה לילית בפארק הירקון, התברר כתרופה מנצחת לנדודי שינה והצטברות לחצים. אדוני ראש העיר, תודה ולילה טוב

יש תקופות שהשינה בהן היא עניין נשגב ומסובך ליישום. המחשבות משתלטות על הראש, העיניים מסרבות לנוח, הרגליים מוליכות אותנו כמעט תמיד אל חברתנו הטלוויזיה או שהיד נשלחת לגשש אחר ספר הטיסה האחרון שרכשנו. אבל כדי להמנע מאינסומניה מעיקה כדאי להקשיב לגוף, לפרוק קצת אנרגיה, לשחרר מתחים ולחלץ עצמות, ואז, ברוב המקרים, השינה תחליק באלגנטיות פנימה ושקט יירד על הארץ.

ולמי שעדיין לא שמע, לאחרונה הותקנו פנסים המאירים את האזור הפראי יותר בפארק הירקון, לאורך הגדה הצפונית. מדובר בג'סטה מרגשת מצד העירייה עבור בעלי האופן שהדירו את גלגליהם מהאזור שהיה אפלולי להחריד והראות הלקוייה בו עלולה היתה לגרום לפספוס מסלול האספלט ולדהירה מהירה בכיוון השוליים או חלילה עד לנהר עצמו.

המסלול המואר מתחיל מאחורי אמפי וואהל, ממשיך לאורך הגדה הדרומית של האגם, חודר למעבה חורשת האקליפטוס בה ממוקם יער בראשית, עובר בסמוך למימדיון מתחת לאיצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף ומגיע עד לנקודה המכונה "עשר תחנות" הסמוכה לצומת הרחובות פנחס רוזן ושטרית.

וכך בכמה הילוכים אפשר להביס גם את הפחד וגם את נדודי השינה. לא לשכוח קסדה, כפפות, מים, סנדביצ'ים, תעודה מזהה, פנס, טלפון נייד, מגיני ברכיים וספונטניות, כמובן.

מסלול מואר לרכיבה לילית בפארק הירקון
לפרטים נוספים ומפת המסלול –  www.park.co.il/images/yarkonMap.pdf

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה