06 בפברואר, 2011

מאזה נוח

הנעליים הצבעוניות של MAZ שחררו אותנו מהאפרוריות שהשתלטה על חיינו

אין חורף אמיתי, אין באמת שלוליות, עוד לא הרסנו אפילו מטריה אחת העונה, ולמרות הכל – דכדכת חורפית משונה פקדה את ארון הנעליים שלנו. בוקר אחד הצצנו פנימה וראינו רק שחור, חום ועור הפוך. נתקפנו סחרחורת קלה. "או שאנחנו מזדקנים, או שאנחנו מזדקנים", חשבנו בבעתה. נעלנו כפכפים ורצנו החוצה, לטפל במחדל. עצרנו בשינקין. נכנסנו לחנות מסקרנת. התוודענו שם למוכרת מקסימה, שמזמן לא פגשנו יפהפייה מהליגה שלה (מורן אטיאס, ראי עצמך משובטת!) והמוני סניקרס צבעוניות, נחות להן בתוך כוכים מוארים. איך אומר ג'קי? ישר עשינו תנועות של מתעניינים.

מסתבר שזכינו להכיר מקרוב את הסניקרס הברזילאיות הלוהטות של MAZ, שהן קלות במיוחד, גמישות ומתקפלות, עשויות בעבודת יד מחומרים ממוחזרים ומוצעות לצרכן באלפיים(!) צבעים ושילובים. הסניקרס הצבעוניות ניתן לכבס ביד ובמכונה והן מתייבשות בצ'יק, כמעט כמו בגד ים, מה שמאפשר לשמור על נעוריהן לאורך זמן. והכי שוס: יש דגמים מוקטנים, הורסי-בריאות, לזאטוטים. מה יכולנו לעשות? התנדבנו למדוד. ואז יצאנו לסיבוב קצר על המדרכה בשינקין, התמכרנו לליטוף הכפפה של הנעל המקסימה הזאת, ונשבענו שמדובר בתרומה הגדולה ביותר של הברזילאים לעולם המודרני (בסדר, מאז המצאת החוטיני). עכשיו נותר לנו רק לבחור צבע, וזאת באמת בעיה. מה גם שהקולקציה מתחלפת כל הזמן, וצבע שהיה – לא בטוח שיהיה. ישר התקפלנו, כמו שאומרים, ושלפנו ארנק. שחס וחלילה לא נצא נעל.

סניקרס צבעוניות ומתקפלות של "מאז" – 269 ש"ח, מגפונים/סניקרס מדגמי VIP (סדרות מוגבלות) – 299 ש"ח, סניקרס לילדים – 189 ש"ח, מגפונים לילדים – 219 ש"ח
להשיג בחנות MAZ, שינקין 11, תל אביב, טל': 03-5255575 (בפייסבוק: MAZ BRASIL)

 

הסוליה לא נפלה רחוק מהעץ. נעלי Maz לגדולים ולקטנטנים

 

[PSGallery=4l10vnxuuyy]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה