22 בספטמבר, 2019

פנצ'ר ליין

אסיף קאופמן, איש מעשה בעל ידיים מוכשרות, חשב על רעיון מבריק: במקום שאתם תגיעו עם האופניים עד לפנצ'ריה, הוא יגיע לתקן אותם אצלכם. אוהבים ביקורופא? אתם תעופו על כיפורופא. הכי 'רָמַה' גבוהה שאפשר

אם זה לא התשרי הראשון שלכם פה, אתם וודאי זוכרים שלכל חג יש מוצאי חג. ואז מיד אחריו עוד חג. ואז עוד שלושים בערך. דהיינו, אם סיימתם את ההכנות והמתנות והקניות לראש השנה (ספרו לנו כיצד?!), אל תמהרו להרים רגליים. הלו, יום כיפור כבר מגיח מעבר לפינה ומוריד ג'ק. שזה אומר לקחת חופש מהעבודה, להלוות מחבר מִתְקן-אופניים שמתחבר לאוטו (פלוס אוטו) ולשנע את כל הזוגות התקולים והחלודים שלכם לחנות התיקונים השכונתית, רק כדי לגלות שזה יהיה לכם מוכן אולי בפורים. וגם זה רק אם יגיעו החלפים המקוריים מספרד. אז הולד איט. הנה אנחנו עושים לכם תיקון, עולם:

הכירו את אסיף קאופמן, עורך וידאו במקצועו, ומקעקע בתחביבו, שעבד בנוסף לכל זה גם בחנות אופניים בתל אביב והתנסה בכל סוגי התיקונים האפשריים. לאחרונה, החליט לקחת את עשר האצבעות המוכשרות שלו, להתמקד בעריכה, אך להמשיך להציע את שירותיו כמתקן אופניים מקצועי ש – החזיקו חזק בכידון – מגיע עד אליכם עם כל הפנצ'ריה שלו, בכל יום ושעה שתבחרו, עד חצות הלילה (בום, פנצ'ר-ליין!). לצורך כך, בנה והרכיב אופניים מיוחדים שמוקדשים לעבודה הזו בדיוק, לא חשמליים (זוכרים שהיו כאלה?) ועם מתקנים לארגז כלים, לחלקים שאתם זקוקים להם ותיק-תיקונים גדול (הכי כיפורופא שאפשר). איתם הוא ידווש לכל כתובת בתל אביב והסביבה שתשלחו לו בוואטצפ, ויתקן אצלכם בבית / בסלון / במרפסת / במשרד / מתחת לבניין את הדורש תיקון.

זה יכול להיות פיקס קטן כמו פנצ'ר בגלגל, החלפת צמיג, החלפת כבלים, מתיחת ברקסים, החלפת מושב ועוד; או אפילו תיקונים גדולים שדורשים ניתוח כירורגי בשטח. את האבחנה יקבע הדוקטור בשיחה ראשונית אתכם בטלפון, ויביא עימו כבר את כל מה שצריך לפציינט. כך שלא תצטרכו לסחוב גלגלים עקומים, שלדה כבדה או ג'ק שהתנתק, ולצאת מוקדם מהעבודה לפני שסוגרים את החנות – רק כדי לגלות שחסר להם ונטיל. פשוט הורידו הילוך ואת המטלה הכי מרגיזה (ומגורזת) מהראש, ותנו לפנצ'ר-מאכר הכי משומן ומיומן להחזיר לכם אוויר. כי מהיום ברור לכולם מי החג המפנק ביותר בתשרי, כן? אסיף, אתה הכי 'רָמַה' גבוהה שאפשר.

תיקוני אופניים אצלכם – החל מ-50 ש"ח לביקור-בית בתל אביב לתיקון קטן (תיקונים גדולים ורחוקים יותר יתומחרו בהתאם)
"פנצ'ר בבית", אסיף קאופמן – טל': 050.9144784, כל יום עד חצות בלילה, ברחבי תל אביב והסביבה, אינסטגרם, פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה