09 באוגוסט, 2011

פני מלאך

טיפול פנים שהותאם במיוחד לתזונה שלנו ולאורח חיינו - שלח אותנו הביתה זורחים ורגועים מאי פעם

לא מזמן יצא לנו להתנסות בטיפול פנים כל כך נעים שמיד החלטנו להעניק אותו כמתנה לכל מי שיקר ללבנו. ונכון, יש כאלה שמיד יתהו איך חיברנו בין המילים "טיפול פנים" ו-"נעים" אבל מתברר שיש שילוב כזה. אחרי שנים של כאבי תופת אצל הקוסמטיקאית גילינו שלא חייבים לסבול כדי להשיג עור פנים יאמי יאמי. או במילים אחרות – המצח שלנו ראוי ליחס קצת יותר מפנק מחפירות ארכיאולוגיות.

הכל התחיל כשהתיישבנו השבוע מול רוזט וייצמן, מנהלת מותג הטיפוח GERNETIC בישראל (או בקיצור – ג'רנטיקאית מוסמכת). כבר 30 שנה שהמותג הצרפתי הוותיק הזה, עוסק במחקר, פיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה פארה-רפואיים, ויטמינים ולאחרונה אפילו מוצרי איפור (בשם Malu Wilz). כל 200 (!) המוצרים של "ג'רנטיק", המבוססים על תמציות אורגניות מעולם הצומח והים, מתמחים בהענקת פתרון לכל בעיית עור שתזרקו לכיוונם (כתמים, נקודות שומן, התייבשות, ריפיון, קמטים, נשירות שיער, צלוליט, עיניים נפוחות, עור נפול או סנטר כפול. ספרו לנו על זה), אך פותחו בעיקר עבור שיטת הטיפולים הג'רנטיקית הבאה: בתחילת כל טיפול תתבקשו לענות על שאלון מדויק בנושא התזונה שלכם, הרגלי האכילה ואורח החיים, שגרת הטיפוח, המצב הבריאותי וכו' (זה הרגע לספר על השווארמה היומית). לאחר מכן, תקבלו אבחון לטיפול המתאים לכם בדיוק, לחומרים המשלימים לתזונה שנכונה לכם ומהי שגרת הטיפוח המומלצת לעורכם באופן אישי.

אנחנו התמסרנו לידיים הרכות והנחושות של רוזט וייצמן (שהיא גם מנכ"לית החברה בישראל), הקשבנו בדריכות לגישה ההוליסטית של המותג, הבנו למה חשוב להתמיד בסדרת טיפולים קבועה, וקיבלנו הוכחה סופית שכל מה שנכנס למערכת פנימה – מתבטא תמיד כלפי חוץ. שעה לאחר מכן, כבר היינו אחרי עיסוי מרגיע לעור הפנים על פי תורת הסלולותראפיה (תרפיה לתאים), שהתגלה כנעים ביותר, לא חודרני, לא מביך ולא כואב. בקיצור, תרשמו לעצמכם. בקרוב יש לנו יומולדת. תודה!

טיפולי פנים וגוף של "ג'רנטיק" – 400-450 ש"ח (לטיפול בין 40 דקות לשעה, מתוך סדרת טיפולים. אורך הטיפול והמחיר תלויים בסוג העור, בגיל ובכמות החומרים שהוחדרו לעור)
לבירור על נקודת הטיפול והקוסמטיקאית המוסמכת באזור מגוריכם – טל': 1-800-35-17-17 או 03-6950004

אחד מ-200. "הידרה ג'ל" למניעת בריחת לחות של GERNETIC

 

 

עושים בטן-גב. Gernetic

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה