31 בינואר, 2013

פנינת מדבר

חנות גדושה בטעם טוב שמצאנו במקרה, הפכה לתחנת חובה בדרך דרומה

כל גיחה הכי קטנה מחוץ לסייפטי-זון שלנו (להלן – יציאה לכביש בינעירוני), פותחת לנו תמיד קרייבינג היסטרי לקנות משהו. משהו, לא משנה מה, העיקר להרגיש כאילו עברנו בדיוטי פרי. כך יצא, שבדרך לסופ"ש באיזה קיבוץ בדרום, עקבנו ברעב אחרי כל שלט שהורה "לחנות המפעל" או "ג'חנון בצומת", ולא ידענו שובע. כשהתקרבנו לאשקלון, נזכרנו פתאום בטיפ סודי של חברה – שיישאר בינינו, כן? – "רק אל תשכחו לעבור בחצר של אביבה ממושב גיאה".

אביבה שומר, ציידת ולקטת כשרונית של דברים יפים בארץ ובעולם, מפעילה כבר משנת 97' חנות כלים וחפצים מפתיעה, שצמודה למסעדה רחבה, בחצר המשק שלה במושב. מה שהתחיל לפני 15 שנה כחנות צנועה ובית קפה קטן, צמח כיום למעצמה שכולה נוטפת טעם טוב מכל פינה, הנפרשת על פני 300 מטר גדושים בלמעלה מ-100 מותגים שווים, וכל זה נקרא פשוט "בחצר". מדי חודש מכניסה אביבה מוצרים חדשים, מסדרת בחדרים השונים לפי צבעים, כך שבכל ביקור תוכלו למצוא אצלה בחצר די את כל מה שחיפשתם: יש ריהוט כפרי מחוספס כמו שולחנות וארונות עץ במראה עתיק, כסאות, כורסאות ושידות. יש כלי קרמיקה צבעוניים מטוסקנה, חפצי נוי משגעים מפרובנס, וסרוויסים שלמים של כוסות, סכו"ם וצלחות זכוכית עכשוויות. יש תכשיטים מנצנצים, תיקים ובגדים של מעצבים ישראלים; יש כריות נוי ענקיות, ווילונות (!), פופים סרוגים ומצעים מהממים; יש ריהוט וחפצי גינה שלא ידענו שאנחנו רוצים, מנורות חכה ענקיות, מראות עגולות, ואפילו פינת טיפוח ובשמים. בקיצור, אפשר להגיע ערומים – ולצאת עם בית חדש.

אחרי ארבעה סיבובים, ספרנו לפחות שבעים דברים שהיינו שמחים לכנות "שלנו". לבסוף יצאנו צנועים, עם שתי סלסלות מתכת למטבח והמון טעם של עוד (מעורבב עם הג'חנון מהצומת). לכבוד חודש "דרום- אדום" שמתחיל ממש מחר ומציע שלל אירועים וטיולים באזור צפון הנגב סביב פריחת הכלניות, עשו לעצמכם טובה, חפשו את גיאה בווייז והשאירו מקום בבגאז'. ועל הגגון.

גלריה לעיצוב הבית "בחצר" – ריהוט, כלים, חפצים וקפה.
מושב גיאה מס' 42 (צמוד לכניסה לאשקלון), טל': 08-6728861, הציצו בעמוד הפייסבוק.

(לפרטים על אירועי "דרום-אדום" – היכנסו לאתר).

 

ברוכים הבאים לנווה מדבר. "בחצר"



מחפשים עובדים? "בחצר"


 

 

אפשר גם וגם? פינות שונות "בחצר"



רוצים הכול. ריהוט וחפצים יפים של "בחצר"



מאמי, אולי נעשה כאן את הסופ"ש? "בחצר"




כמויות של טעם טוב. "בחצר"

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה