02 באוגוסט, 2011

פנים אל מול פנים

ורוניקה לורץ' היא לא רק מאפרת כלות מדהימה עם סטייל וים אנרגיות טובות, היא גם חוף מבטחים מרגיע בדרך המלחיצה לחופה

כאילו לא חסרות לכלה ממוצעת משימות לפני החתונה (להתפייס עם החותנת, להוריד את הסביחים מהמותניים, לשדך שושבין פנוי לאחותה, למצוא הסעה לסבתא מחדרה, שנמשיך?), היא עוד נדרשת להגיע לערב הגדול מלאת חיוכים, אסירת תודה ולעבור ליד הבופה בפאסון שבע של "הפרגיות האלה לא עושות לי כלום". בתוך כל בליל המטלות, הספקים, התשלומים והצילומים – אם יבטיחו לה פרצוף מחייך, מרגיע ומבין אחד באמצע הדרך המטורללת לחופה, זה שווה יותר מהחתן.

ורוניקה לורץ', מאפרת אנרגטית ששידכנו לא מזמן לחברה מתחתנת, היא בדיוק גוד סטאף מהסוג הזה. ורוניקה עלתה לישראל לפני 5 שנים, לאחר שעבדה בספרד כמאפרת של לייבלים נחשבים כמו איב סן לורן. בארץ,  המשיכה ללמוד איפור כלות אצל נטשה דאנונה (המאפרת האישית של בר רפאלי, יב"ז, נינט, כאלה) והתמקצעה באהבה הגדולה שלה – ללוות אנשים בדרך לאירוע הגדול של חייהם.

אל החברה שלנו הגיעה ורוניקה בלי שאלות מיותרות, יומרות גרנדיוזיות או קיצורי דרך מבאסים. דיברה מעט, הקשיבה הרבה, חייכה בלי סוף, חיפשה בעדינות ומצאה בדיוק את המראה המתאים למבנה האישיות, הסגנון והרגלי הטיפוח של המתחתנת. על הדרך העניקה ורוניקה טיפים קוסמטיים סודיים, הסבירה ממה מורכבת כל שכבה בחומרים המגה-איכותיים בהם השתמשה, והמליצה על תכולת תיק איפור מושלם (בשלה למשל תתפסו מוצרים של NARS, MAC, שאנל ודיור). ביום הגדול, ומיד אחרי שפריץ הספריי האחרון בשיער – כיסתה ורוניקה רק את הדורש כיסוי, והשאירה את חברתנו במראה טבעי, סופר-עדכני וזוהר, תחת הגישה והסגנון האירופאי בו היא דוגלת: פחות זה יותר (היה וחלמת על אבני חן משובצות על ריסייך במראה נסיכת המהרג'ה – דלגי הלאה).

במקום עוד בייבי-דול למסיבת הרווקות, עשו חסד עם המאורסת ההורסת הקרובה אליכם – ושלחו אליה את ורוניקה. הנמשים שלה עוד יודו לכם.

איפור כלות ואירועים – 600-800 ש"ח (כולל איפור ניסיון. לא כולל נסיעה מחוץ לאזור המרכז)
לפרטים נוספים – ורוניקה לורץ', טל': 054-6606120, veronicalorch@hotmail.com
– את התמונות צילם דניאל קמינסקי שגם הוא ליהוק חובה לצוות החתונה שלכם.

[PSGallery=7d8ohiw5fy]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה