28 במאי, 2020

פירורים של אושר

סופסוף חג כמו שצריך. סופסוף פותחים את הרחובות. סופסוף חוזרים לפארקים ולפקקים. בואו לחגוג וויקאנד מרגש בכל מובן עם העוגה הלבנה הכי נכונה לעונה, ולנעוץ פירורי שופינג אחרונים מ-Spring Sale במרקט. בק טו לייף, בק טו ריאליטי

יש לי סופסוף חג. עוגת גבינה פירורים קלאסית של "ביסקוטי" (צילום: ש. גבסו)

זהו, ווי דיד איט. ערב חג אמיתי, עם אורחים אמיתיים, שאינם מהמשפחה האמיתית שלנו (אה, אתם לא מתמלאים משקדי מרק?). עם מטלות אמיתיות וגם מטליות אמיתיות (להעביר פה איזה וויש אמיתי כפי שלא עשינו מאז פורים). יש אפילו דיבור על תורים ודוחק אמיתי במסעדות הערב ופקקים אמיתיים צפונה! באמת מרגש (ולזוג שתפס לנו את צימר "שלוות הרים" – שייעלו לכם המים במקלחון).

אז קדימה, שנסו את עצמכם כבעבר, אתם יודעים: תתחילו להיזכר איפה שמתם את המפות, כמה כסאות ושולחנות שלא הוסבו לפינת משרד בבית נותרו לכם (מאמי, מתי אתה משחרר את השידת החתלה של יועדי?), תבדקו אם נשאר יין לבן שלא החרשתם ברגעי משברונה קשים (ערב-ערב, 19:30) ובעיקר – זה הזמן להתחיל להזיז את הגבינה שלכם. דהיינו להתארגן על עוגת-חג שווה. אנחנו למשל לא מתבלבלים ומשריינים כל דבר שהשפית-קונדיטורית רוסלה יונה מניחה בוויטרינת "ביסקוטי" (ולא רק בערבי חג, כן?), שמצליחה לגוון ולגבן בכל שנה קולקציית עוגות מענגות וחגיגיות, וגם קישים במליות מקוריות (בצל כרישה ויין לבן, מישהו?), מאפי פילו או שמרים מעולים (כמו קראנץ' גבינת מנצ'גו ופלפלים קלויים), לזניות עשירות ואפילו כנאפה חגיגית (הכי שוס). אבל בין ה"באטר-קראסט" שטעמנו (עוגת גבינה קרה מעולה עם ציפוי קראמבל חמאה וקרמל), לבין הטורטה ריקוטה ופטל עם ציפוי שטרוייזל שקדים שניסינו (אם הדיאטנית שלנו קוראת את זה – לחתוך לך פרוסה?), לבין עוגת "שוויצריה הקטנה", עם תחתית מעוגיות מרנג שוקולד ואגוזים, קרם מסקרפונה עם שכבת שוקולד מריר ונטיפי שוקולד לבן (מה, זה היה בצלוחית טעימות!) – הכי יישרנו ויישרנו (הי, זה כבר נחשב זווית כהה) דווקא את קלאסיקת הקלאסיקות – עוגת גבינה-פירורים ביתית, נימוחה, אוורירית ומדויקת, בציפוי פירורי בצק פריך, ובאיזון הכי נכון. עונג שאין להפחית ממנו פירור.

יאללה בתיקתק, התארגנו על מלכת חג לבנה משלכם, ובשעות היפות שנותרו (אין כמו השקט שלפני הסעודה), השאירו פנאי לקציר אחרון מ- Spring Sale במרקט, עם ביכורי-הנחות שעושות אביב בלב (הצצה לטנא שלנו בתמונה למטה).

שיהיה חג שמח סופסוף. שבועות, חיכינו.

עוגת גבינה פירורים – 64 ש"ח לפס, 118 ש"ח לקוטר 20 ס"מ, 168 ש"ח ל-26 ס"מ
להשיג באתר "ביסקוטי", ובסניפים – הירקון 67, א.ת. בני ברק; העצמאות 104, נווה עוז, פתח-תקווה; ובטל': 03.5704015/8
SALE SPRING במרקט – אלפי מתנות לחג ולעצמכם, עד 70% הנחה (בתוקף עד צהרי היום, חמישי, 28.4, ב-12:00)

 

מה ליישר לכם? קולקציית עוגות החג החדשות של "ביסקוטי" (צילום: בועז לביא)

 

קציר שופינג אחרון לעונה מסייל האביב במרקט (למעלה מימין ובכיוון השעון): צלחת הגשה בגוון טורקיז של אמנית הקרמיקה זיוה חסון; עגילי נעץ מכסף זהב ויהלומים שחורים, של אלי היבּש; בגד ים "רקדנית", בעיצוב עינת קליפר; המדריך המדובר "החיים קצרים, אל תקני את הנעליים", במבצע ב"המגדלור"; אגרטל קרמיקה בעבודת יד מגלריית Jacaranda handicraft; כפכפי בירקנשטוק ורודים, מהחנות "ספורט שינקין" (בתוקף עד צהרי היום, 28.5, 12:00)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה