03 באפריל, 2012

שעונים שעושים מצברוח

לא עמדנו בקשת הצבעים המתפרצת של שעוני Oclock ובחרנו אחד לכל יום. זהו, עכשיו נשאר רק לחכות שמישהו ישאל אותנו בים "סליחה, מה השעה 'בקשה?"

מאז ומתמיד ידענו שחבוי בתוכנו אייקון אופנה שרק מחכה לרגע הנכון כדי לפרוץ. עמוק בפנים, ברור לנו שהסגנון הקלולסי שלנו איננו עדות לחוסר טעם, חלילה, אלא בדיוק להיפך: כיוון שאנחנו מקדימים את זמננו ומצטיינים בניבוי מהלכים סגנוניים, הרי שאנחנו מובילי האופנה מהמובילים שפגשתם, ולא ברור לנו מדוע העולם בוחר להתעלם בהפגנתיות מהעובדה המשמחת הזו. הנה, רק לאחרונה פיתחנו תיאוריית אקססורי'ז חדשנית ופורצת דרך, המבוססת על זיכרון ילדות כאוב (שהרי בשבילנו, כל שריטה היא השראה): לחברה מהכיתה הביאו פעם מאמריקה סט תחתוני כותנה עם הכיתוב רב המשמעות "סאנדיי", "מאנדיי", "טיוזדיי" וכן הלאה, ונשמתנו כמעט פרחה מרוב קינאה. לימים, פיצינו את עצמנו בשבעה כיסויים שונים לאייפון, אחד לכל יום (מככבים בקולקציה: ירוק בקבוק, סגלגל ברונכיט, הלו קיטי והפועל ת"א) ועכשיו הגיע תורו של הטרנד החדש – שעון לכל יום, תיקתוק לכל מצברוח.

שעוני Oclock בעלי שמחת החיים המתפרצת, מתיישבים לנו בול על האג'נדה: המותג האיטלקי מבית fullstop מאפשר להרכיב בעצמכם שעון, כלומר לבחור את צבע הרצועה ואת צבע המנגנון הפנימי מבין עשרות אפשרויות, כך שהשילובים כמעט אינסופיים ומשאירים פתח גדול לביטוי אישי. בתור התחלה, נסו לשחק מיקס אנד מאטץ' עם סדרה בת 21 צבעים קלאסיים (רצינו את כולם!), המשיכו משם לסדרה עם מנגנוני זהב, כסף או מראה, סדרת אייטיז ניאונית, סדרת צבעי הסוואה ולבסוף – יש אפילו סדרת דיסני. אם נחזיק אצבעות מספיק זמן, ייתכן שיגיעו לפה גם שעוני השרשרת השרלוק-הולמסים, מנגנונים עם מספרים, תיקים עם רצועות להחלפה, ועוד מיני טובין ממפעל האם במילאנו. הרצועות אגב מגיעות בשלוש מידות ועשויות סיליקון רך, המנגנון עצמו (מבית סיטיזן) אמין, עמיד למים, מגיע עם אחריות וקל לתיזוז מרצועה אחת לשניה, וההתלבטות היחידה אם כן היא עם איזה שילוב אולטימטיבי להפציע קודם למשרד. מבחינתנו, מחיר המבצע האטרקטיבי לחג היה התמריץ לתיאוריית "שעון לכל יום" שפיתחנו, ובצומת קבלת ההחלטות הקריטית – להלן ה-"פייב או'קלוק טי" – הצטמצמנו ללא פחות מחמישה שעונים, שיתאימו לצבע הנעליים והחולצה שאנחנו מחליפים (ואנחנו מחליפים!).

אז עכשיו, ולכל מי שכבר לא זוכר איך קוראים שעון שאינו מובנה בנייד: רואים את המחוג הקטן? כשהוא יפגוש את הגדול, אתם מוזמנים להודות שצדקנו.

שעוני "אוקלוק" של fullstop – עכשיו במחירי מבצע: מנגנון – החל מ-69 ש"ח, רצועה – החל מ-30 ש"ח; סדרת זהב/כסף –  175 ש"ח (למארז עם מנגנון ושלוש רצועות להחלפה)
להשיג בחנות Oclock, ברשת "סוהו", בחנויות מוזיאון ת"א ומוזיאון ישראל, "קולבים" (רעננה), "אסף ארטיזן" (כפ"ס), ובאתר: Oclock.co.il. נקודות מכירה נוספות בעמוד Oclock Israel בפייסבוק.

 

דידי הררי, זה בשבילך. אינסוף אפשרויות ושילובים של Oclock (צילום: fullspot srl., איטליה)


 

[PSGallery=b8ieofx2iv]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה