02 במרץ, 2013

פחית שואו

במקום לזרוק את פחיות הפורמולה הריקות, אתם יכולים להפוך אותן לצעצועים וקופסאות אחסון. גם אקולוגי, גם חוסך טיול לאיקאה

טוב, אז אחרי שגם קיבלנו שבוע שעבר מייל שהכריז "תראו מה אח של חברה שלי יזם! זה אדירררר!1"; גם ראינו פרסומת לפני כל סרטון ביוטיוב, וגם נגמר לנו הנייר טואלט – החלטנו לרדת לסופר-פארם ולבדוק על מה כל הרעש סביב Ecodu, מיזם ירוק חדש, מקורי וישראלי (!).

אז ככה: "אקודו" הן ערכות דו-איט-יורסלף שמעודדות שימוש חוזר וחמוד ביותר בפחיות הפורמולה לתינוקות הריקות שנערמות לכם בפח, והופכות אותן בקלות לצעצועים התפתחותיים מדליקים שימשיכו לשמש את הבייבי שלכם הרבה אחרי הגרעפס. בינתיים פותחו 16 ערכות עבור גדלי פחיות של חברות פורמולה שונות בעולם, ושלוש מהן שהגיעו לארץ מתאימות במיוחד לסימילאק 900 גר' (הלאנץ' של התכשיט שלנו). בכל מארז כזה, תמצאו כיסוי בד עבה ונעים או מדבקת נייר מעוצבת לקישוט הפחית; טבעת פלסטיק מגנה מפני שפת המתכת החדה; ומכסה שמותאם לשימוש החדש עם חלקי משחק מתחלפים. כל אלה מתלבשים בשתי שניות ובלי כל מיומנות מיוחדת (תסמכו עלינו) על הפחית הריקה שעמדתם לזרוק, ומעניקים לה חיים שניים – כצעצוע השחלה ומיון צורות; או חוות חיות עם ארבע דמויות חמודות; או כקופסת אחסון לפיסטוקים/סוכר/כסף קטן/טישו/מוצצים/מפתחות – יו ניים איט. חבר'ה, בתיה עוזיאל מתפוצצת מגאווה.

אם עד עכשיו העברנו לסבתא את הפחיות שתשים בהן עציצים לבנות מהברידג', מהיום די – אנחנו לא מוותרים על אף מיכל ומתחילים לגדל אוסף מדוגם משלנו. נשאר רק להתחיל לכבס מגבונים מג'ויפים – ואנחנו פיקס מול אמא אדמה.

ערכות Ecodu לשימוש חוזר בפחיות סימילאק – 24.99-34.99 ש"ח (או 9.99-14.99 ש"ח בקניית אריזת סימילאק 900 גר', במבצע השקה).
להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם (נבדק וקיבל תו תקן אירופאי ותו תקן מכון התקנים הישראלי, מתאים לתינוקות מגיל 9 חודשים ומעלה, יש לנקות ראשית את הפחית משאריות אבקה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה