20 בדצמבר, 2018

פורמידבלה

מה מתברר? שלאמן, היוצר, הזמר והמפיק הבלגי STROMAE יש גם לייבל בגדים יוניסקסי מרהיב, שיעזור לכם ולכן להרגיש כמו באחד הקליפים המטמטמים שלו. פאפא-עוטו על זה

למקרה שלא ידעתם (זה בסדר, גם אנחנו גילינו רק שלשום) מתברר שאחד האמנים שהכי מושכים אותנו, STROMAE (היפוך של MAESTRO), הוא לא רק יוצר וזמר דאנס-היפ-הופ בלגי-רואנדי מהמם וסוחף, אלא גם עומד כבר כמעט עשור בראש לייבל מוזיקלי עצמאי שהקים בשם MOSAERT (משחק אותיות נוסף עם שם הבמה שלו, יא נודניק). מעבר להפקת קליפים, הופעות ושיתופי פעולה מוזיקליים (עם דואה ליפה בלהיט IDGAF, למשל), בשנים האחרונות, הורחבה פעילות הלייבל גם לתחום האופנה, ולעיצוב קולקציות קפסולה יונסיקס-מטמטמות של בגדים, נעליים, מצעים, טפטים, כלי בית וכל דבר שהייתם מצפים לפגוש בקליפ של סטרומאה. נונפל! (היפוך של נפלנו, כן?).

אחרי שכיכב בראש כל מצעד אפשרי עם מגה-להיטו הראשון מ-2009 "Alors on Danse", זכה בכל שנה מאז בפרסי מוזיקה והתבסס כאמן חדשני ומבטיח, פגש פול ואן-האבר (בשמו האמיתי) את אשתו לעתיד – קורלי ברבייה, מעצבת אופנה בלגית, שהשפיעה מיד על עיצוב הקליפים המטריפים הבאים שלו ("פאפאוטיי", למשל) ועל סגנון לבוש האישי שהפך מזוהה עימו. ההתלהבות מהלוק הייחודי, הוביל את הלייבל להוציא לאור ב-2014 קולקציית בגדים ראשונה במהדורה סופר מוגבלת (שאזלה תוך 3 ימים!). בה ובכל קולקציה שהוציאו מאז, תוכלו לתפוס אאוטפיטים בסגנון מוקפד מכף רגל ועד גרב, עם פרינטים המושפעים מאסתטיקה אפריקאית, אמני גרפיקה כמו הצייר Escher, אריחים מאויירים, ועוד. כל דגם כאמור עוצב כדי להתאים לנשים ולגברים ללא הבדל עד הכפתור האחרון, כך שכל אחד ואחת מוזמנים לבחור או לחלוק כל סווטשירט, מכנסונים או כפכפים, ולטשטש את הגבולות, בדיוק כפי שעשה בקליפ האנדרוגיני המרהיב "Tous les Mêmes" ("כולם אותו דבר", בתרגום חופשי). הכל מיוצר בסדרות קטנות במפעל מקומי באנטוורפן, בלגיה (מולדתו), בשיטות הוגנות וחסכניות לסביבה, ותוך ניצול מירבי של חומרי הגלם כדי להפחית בזבוז ועודפים מיותרים.

הסינגל האחרון שהוציא, נחשף באביב השנה בעת השקת הקולקציה ה-5 החדשה בכלבו היוקרתי לה בון מרשה בפריז, ששימש רקע לקליפ ולצילומי העונה. מה שמוכיח שוב עד כמה אופנה ומוזיקה הולכים כל כך, אבל כל כך, יפה יחד. פורמידבלה!

בגדי המותג MOSAERT – החל מ-10 יורו (לגרביים) ועד 345 יורו (לג'קט עבה)
להשיג באתר הרשמי. עוד פרויקטים של הלייבל באתר; יוטיוב; אינסטגרם; פייסבוק

 

 

ייצור בכמויות קטנות בתנאים הוגנים ואקולוגיים. MOSAERT

ייצור בכמויות קטנות בתנאים הוגנים ואקולוגיים. MOSAERT

 

 

השראות שזורמות מטקסטילים אפריקאייים ועד אמני אריחים. MOSAERT

השראות שזורמות מטקסטילים אפריקאייים ועד אמני אריחים. MOSAERT

 

להתלבש כמו בקליפ של סטרומאה. מתוך Tous les Mêmes; משמאל: Papaoutai

להתלבש כמו בקליפ של סטרומאה. מתוך Tous les Mêmes; משמאל: Papaoutai

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה