16 במרץ, 2011

פורים בקטנה

אקססוריז שעשויים מפימו בצורות מאכלים מיניאטוריים החזירו לנו את החשק להתחפש, בקטנה

כל שנה אותו סיפור: במשך שבוע כולם שואלים למה נתחפש, אנחנו עונים שאין לנו כוח לזה, שאיפור מגרד, פאה זה משפיל ומסיכה זה לא סקסי, ואז דקה לפני המסיבה הענקית והמדוברת בעיר אליה הוזמנו (ברור, פעמיים) – אנחנו מבינים בעצם שהכי קול זה להתחפש בטירוף ולהשקיע עד הנצנץ האחרון. בשלב הזה אנחנו פותחים את הארון בהיסטריה – מבררים מהר מה ניתן להרכיב מטי שירט ספונג'ה וקרטון ביצים – ובסוף סופגים את השאלה הכי מבאסת ביקום: "למה התחפשת?". כרוניקה פורימית ידועה מראש.

ובכן חברים, השנה הצטיידנו מראש בפתרון שיוציא גם את אחרון סרבני המתחפשים מהארון: תכשיטי פימו בצורת מאכלים מיניאטוריים התגלו כדרך נהדרת להוסיף טאץ' פורימי לאאוטפיט שלכם, שלא יביך אף צד, לא יגביל לכם את התנועה ויוציא אתכם טוטאלי מחופשים מבחינתנו – אבל בקטנה. שימו לב לאופציות: שני מעצבים ישראלים שונים שמצאנו – רוני ראובני ושי אהרון – יודעים לקחת גוש פימו תמים ולהפוך אותו ליצירות אמנות משגעות שבא לענוד (ולנשנש) בלי סוף. שי שמעצב את תכשיטיו בעבודת יד (ללא תבנית) ומוכר אותם בחנות מקוונת באתר "אטסי", מציע למשל סיכות סבתא בצורת אבוקדו או מרשמלו; עגילי פלאפל, פרעצל או סושי; תליוני כרוב, לחם עם שוקולד או עוגיות מקרוּן; טבעות אוזני המן ואפילו חפתים בצורת ביצת עין (בתמונה למעלה) שיתאימו לכם בול לתחפושת "ארוחת בוקר קונטיננטלית". בדף הפייסבוק שלו תוכלו לקבל הצצה גם לתהליך ההכנה המופלא ולהבין כיצד נולדים דגים זעירים, קרמבולה פיצפונת או מיני בננה.

לעומתו, מוכרת רוני כבר 3 שנים את תכשיטיה בכל סופשבוע בשוק המעצבים של דיזנגוף סנטר (תחת השם "Whytrash"). שם היא מציעה מגוון אקססוריז מגרים למדידה בצורות כמו פורצ'ן קוקיז, נקניקיה וצ'יפסים, עוף צלוי, טוסט גבנ"צ, ארטיקים, טלוויזיות, קלטות אודיו ועוד ועוד. אם תרצו יש גם קו מעט מוריבידי כמו תליוני בהונות מדממות, שן שמעליה כתר זהב של ממש (אהבנו את הדאבל מינינג) או שרשרת נתחי אנטריקוט, ואפילו עיצובים שניתן להזמין במקום לפי בחירתכם.

בין אם אתם מתכננים להוציא השנה את ליידי גאגא הכי יבשושה ובין אם אתם סתם מחפשים להוסיף הפתעה למשלוח המנות במשרד – לכו על פימו ושיהיה חג פולימרים שמח לכולם.

תכשיטי פימו – "שי אהרון מיניאטורות" – 30-150 ש"ח
להשיג בחנות המקוונת ב-Etsy.com (מגיע תוך יומיים-שלושה דרך דואר ישראל, ניתן לבצע משלוח אקספרס). לחצו כאן לדף הפייסבוק או כאן לאלבום הפליקר.
"וויטראש" של רוני ראובני – 30-250 ש"ח
להשיג בבוטיק המעצבים של דיזנגוף סנטר, תל אביב, חמישי 16:00-21:00, שישי 10:00-16:00, whytrash@gmail.com. לדף הפייסבוק – לחצו כאן.

 


 

 

בקרוב על ליידי גאגא. עגילי אבוקדו של Shay Aaron Miniatures

 

 

יותר טוב מהדבר האמיתי. טבעת אוזן המן של Shay Aaron Miniatures

 

 

 

יאמי. תליון בפלה של Whytrash

 

 

 

 

מזל קטן. תליון פורצ'ן קוקי של Whytrash

 

[PSGallery=5feebui8po]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה