19 במאי, 2011

פורטר ובניו

בויז, אתר האופנה Mr Porter נולד בשבילכם. היכנסו מהר לפני שטריני וסוזנה יתפסו אתכם ברחוב עם חולצה גזורה

מכל ראיון שקראנו בחיינו עם אושיית אופנה כזו או אחרת, השתדלנו לקחת המלצה אחת לפחות לפריט שחייב להיות לנו בארון. עד היום צברנו- טי שירט לבנה, נעלי סירה שחורות, ג'ינס כחולים, ווסט פרנזים חום, מעיל סקי (שמרנו גם כתבות מהאייטיז), ועוד כמה פריטים שבלעדיהם אנחנו לא אנחנו. אבל מה לגבי החצי השני שחולק איתנו את הארון (ומשתלט על מגירת הגרביים לאחרונה)? האם בלייזר כחול הוא המקבילה הגברית לשמלה קטנה שחורה? פפיון – טרנד חולף או מאסט? פייר, לגמרי מאסט, אם שואלים את אתר האופנה הבינלאומי החדש לגברים "מר פורטר".

יותר מעשור לאחר שהושק אתר האופנה לנשים עטור הפרסים Net-A-Porter, שהצליח להכתיב טרנדים, להקנות השראה ולחנך את הקהל הנשי שזה בכלל לא מפחיד לקנות אונליין בגדי מעצבים (בהנחה שיש לכם יזיז במכס) – עלה לאחרונה לאוויר בן הדוד החתיך: האתר Mr Porter.com, שמציע את שירותיו לפאשיוניסט המתחיל (וגם המתקדם פלוס פלוס). ב"מר פורטר" תוכלו כמובן לקנות בגדי קז'ואל מכל השמות המובילים או לאתר קולקציות של מותגי הוט-קוטור לפי סדר אלפביתי אבל לא רק. ממש לא: יש מגזין שבועי עם כתבות מעניינות כמו איך להיכנס מהר לכושר (ומה לובשים לזה), איך בוחרים ג'ינס (בלי להתייעץ עם המוכרת), יש מדריך לאגדות סטייל אלמותיות כגון סטיב מק'ווין, מיק ג'אגר או ז'אן-מישל בסקיאט, יש תשובות לשאלות בוערות כמו "אם יש לי שני ניידים, למה אני צריך לענוד שעון?", יש ספר טלפונים מרוכז לחנויות הטובות ביותר לגברים, ואפילו טיפים והכוונה ספציפית עד רמת התחתונים מהמתלבשים הטובים ברחבי העולם.    

בתור קליק ראשון, נמליץ לכם להתחיל ממצעד "The Essentials" ובו 32 פריטי חובה בכל ארון גברי. רשמו לפניכם בחורים: סניקרס לבנות, תיק נסיעות (שאינו נגנב מהאפסנאות בצבא), חולצות פולו, טוקסידו אחת לפחות וכאמור – בלייזר כחול. ללא ספק. ולמי שזה עתה נפרד מחולצת "עד מתי טירונות חובשים" – כדאי להציץ לפני הכול ב"סטיילפדיה" של מר פורטר: אנציקלופדיה למושגים בסיסים יותר ופחות, כמו מה זה קרדיגן או איך מכבסים קשמיר (וזה עוד רק באות C).

בקיצור בויז, תחפרו שם מעכשיו ועד ראשון, תעשו שיעורי בית, וצפו לבוחן פתע (רמז: כל מה שקלינט איסטווד היה לובש זו תשובה נכונה). אה, ותגידו רגע רם –  הג'ינס הגזור מהחטיבה מוחרם.   

אתר האופנה לגברים – Mr Porter

"האם זה בסדר שכל הגרביים שלי בצבע אפור?". תשובה לכל שאלה באתר Mr Porter

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה