19 בינואר, 2011

פול האוס

המפיק המוזיקלי המהולל ג'ו קלאוסל מגיע מחר למועדון האומן 17. עדי שבת מנסה להסדיר את הנשימה

פעם בכמה חודשים קורה משהו מרגש באמת בסצינת הקלאבינג והמוזיקה האלקטרונית המקומית. השבוע הזה הוא אחד מאותם רגעים של חסד ושכרון חושים והכל בגלל שמחר (חמישי, 20.1.11) מגיע אלינו לראשונה, למועדון האומן 17 בתל אביב, הדי ג'יי והמפיק המופלא ג'ו קלאוסל. קלאוסל הוא אחד מסנדקי ההאוס והצלע השלישית בליין המסיבות האגדי  מניו יורק 'באדי אנד סול', אותו ייסד יחד עם דני קריביט ופרנסואה קיי, שני טייקוני האוס שכבר ביקרו במחוזותינו והעניקו לנו ערבים מהבילים ובלתי נשכחים.

קלאוסל נחשב בחמש עשרה השנים האחרונות לאחד הדיג'ייז הוירטואוזיים והמבריקים בעולם, לדי ג'יי של דיג'ייז, ולמפיק על בתחום ההאוס, כשהוא ידוע בזכות הסאונד הדיפ-האוסי, האפריקאי והסולפולי שלו, כשבמקביל הוא גם בעליו של הלייבל האיכותי Sacred Rhythm Music, בו הוא אף מוציא את קטעיו.

לא שציפינו לפחות מזה, אבל כיוון שזו תהיה הפעם הראשונה של קלאוסל בארץ הקודש, הבחור מתכנן לנו סט ארוך במיוחד, מה שמבטיח לילה היפנוטי, עמוק, טרייבלי וחסר מעצורים. בקיצור מרקו את נעלי הריקוד החגיגיות שלכם, ותנוחו טוב טוב לפני, כי אין מצב שאתם עוזבים את הרחבה עד שעות הבוקר המאוחרות.

לכבוד ההפקה הגרנדיוזית חברו מספר גופי לילה ומסיבות מקומיים על מנת למקסם את האימפקט – קבוצת 'חרגול', חברי 'איסט אוף אידן' ומועדון האומן 17 – ואם כל זה לא מספיק אז לצידו של האיש והאגדה יתקלטו שניים מהדיג'ייז המקומיים הכי לוהטים שיש לנו – עופרי גופר ודני בר, הרי הם צוות המוחות המוזיקליים מאחורי ליין המסיבות המובחר 'איסט אוף אידן'.

טעימות ממה שצפוי לקרות אפשר למצוא כאן וכאן.

 

די ג'יי ג'ו קלאוסל מופיע ב"אומן 17" – 100 ש"ח במכירה מוקדמת, 130 ש"ח בכניסה
חמישי (20.1), האומן 17, אברבנל 88, תל אביב (פתיחת דלתות ומסיבת איסט אוף אידן החל מ-23:00). כרטיסים במכירה מוקדמת ניתן להשיג כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה