30 בינואר, 2013

פוטוגני בריבוע

חנות מקסימה לפיתוח אמנותי של תמונות אינסטגרם – עוזרת לנו להוציא החוצה את האלכס ליבק שבנו. בקרוב, האלבום

פתחו שנייה את אלבום התמונות בנייד. נו כמה, כמה? אלף צילומים של הילדה בגינה? ועוד 2,000 "סתם כוס קפה של בוקר"? לא הפלתם אותנו מהרגליים, גם פה המצב די דומה. אבל רגע, נניח שהחלטתם לחשוף קמצוץ מזה באינסטגרם (הכי מתבקש). ונניח שכל הפולוורז שלכם התלהבו. מה הלאה? או, על זה רצינו לדבר אתכם: אז עכשיו דמיינו שאת התמונות הפוטוגניות ביותר תוכלו להדפיס ברמה של עבודת אמנות ובמחיר של במבה-נוגט, ולקבל עד אליכם במשלוח. דאבל לייק.

בדיוק על חדוות הצילום האינסטגרמית והיד הקלילה של כולנו על הצמצם, חשבו אתי שוורץ ורע בן דוד, צלמים מקצועיים ובעלי "רע – בית מלאכה לצילום" (גלריה להדפסת עבודות אמנות) כשפתחו את Square Island. האי הריבועי והקסום שלהם, שהוקם לפני חצי שנה בגן החשמל בתל אביב מציע שירותי הדפסה באותם סטנדרטים של הגלריה האמנותית מהקומה למעלה, על נייר משובח ובעזרת חומרים וצבעים ברמה ארכיונית (שיישמרו על הפריימים שלכם יפים לאורך שנים, בלי לדהות). כל תמונה ריבועית שתשלחו לאי (במייל), תגיע אליכם תוך 3 ימים במעטפה או קופסה חמודה, באחד משלושה גדלים שאתם בוחרים, החל מפולארויד (כן, כולל מסגרת לבנה כזו לשרבוט) ועד כמעט פוסטר ענקי. אם תעדיפו להגיע ולאסוף בעצמכם, תגלו את האי הכי לא בודד: כמו באפליקציה, גם כאן יש קהילה שיתופית שוקקת. על הקיר המגנטי במקום מחכות תמונות שהשאירו צלמים קודמים (וגם אתם מוזמנים), כך שכל מי שקונה תמונה מוכנה – מעניק מיד לצלם זיכוי לחנות. נוט באד. יש גם מסגרות עץ יפות שהסקוורים מייצרים וצובעים בעצמם (כל אחת קצת אחרת), יש תחרויות "תמונת השבוע" שמזכות במתנות, יש תערוכות קונספט מתחלפות, גלריה לקניית תמונות ואיורים אונליין, ויש אפילו אפשרות לשלוח לחבר הכי מתלהב שלכם כרטיסייה ליומולדת, שידפיס את החתולים שלו (ויעזוב אתכם בשקט).

לסיכום – אם בא לכם להשוויץ על המקרר איזה יפה יצאה לכם השקיעה, אל תגידו אי אפשר. תגידו "אי, אפשר?"

פיתוח תמונות בפורמט ריבועי – תמונה קטנה שצילמתם (לגודל פולארויד, מינימום 4 יח') – 5 ש"ח, קופסה של 28 קטנות –  115 ש"ח, תמונה גדולה – 20 ש"ח, תמונה קטנה של צלם אחר – 10 ש"ח (הצלם מקבל 4 ש"ח זיכוי).
לשליחת תמונות (באיכות מקסימלית) – print@sqr.co.il, לפרטים נוספים והמחירון מלא – Square Island, לבונטין 7 (גן החשמל), תל אביב, טל': 03-5600358. (לגלריה – "רע בית מלאכה לצילום").

 

ואפשר להדפיס גם בגדול. סקוור איילנד

 

 

אי בקופסא. סקוור איילנד



ואפשר גם למסגר. סקוור איילנד והקיר המגנטי השיתופי

 

 

 

אינסטנט אינסטה. סקוור איילנד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה