28 ביולי, 2010

פגרת קיץ

דווקא עכשיו, כשכולם מתחבאים תחת צילו של המזגן - מזמינה אתכם גלריית Raw Art בדרום תל אביב לשטוף את העיניים באוסף עבודות קיצי ומשובח

תכל'ס, מה כבר יש לנו לעשות בחום הזה? ים – זה חול, בריכה – זה כלור, והמזגן הכי טוב נמצא בבנק – אבל קצת לא נעים לנו להסתובב שם בפראו צדפים מתאילנד. כך מצאנו את עצמנו אתמול מחפשים קצת צל אחרי בראנץ' קליל בדרום תל אביב, חוקרים מוכרי פיצוציות אם נשאר קרטיב מלון (ואם אין אז דובדבן, ואם אין אז קבוקים), עד שהגענו לפתחה של גלריית Raw Aat, בדיוק ביום בו נפתחה שם תערוכה בעלת השם הכי מדויק לעונה – "שלל שרב".

דווקא עכשיו, בזמן שכולם מעבירים את המייל והעסק למצב "פגרה", מזמין אתכם שמעון בן שבת, בעל הגלריה, להציץ באוסף עבודות נבחרות של אמני הגלריה ואמנים אורחים, חלקם מתחילים ומבטיחים, חלקם וותיקים שאתם בטוח מכירים – וכולם יחד מרכיבים תערוכה קיצית שלמה, יפהפייה, עדכנית ומגוונת מאוד.

האהבה לאמנות של שמעון החלה עוד בשנות ה-70, כשעבד בחנות המסגרות המשפחתית הוותיקה "פאר". דרכה התוודע לעולם האמנים הצבעוני, הפך לדמות מעורה בסצינה התרבותית, פתח גלריה ברחוב גורדון, חנות ברחוב בן יהודה וב-2005 גם את גלריית Raw Art לאמנות עכשווית מעל בר מדליק ברחוב השרון בתל אביב. לפני שנתיים החליט להעביר את Raw Art לכתובת חדשה לא רחוקה משם (ברחוב "שביל המרץ") ואף הוסיף חלל מכירה מושקע ומרשים (Show Room) לאספנים ולקוחות פוטנציאליים.

 

ישר פלס. מקימים את תערוכת "שלל שרב" בגלריית Raw Art

 

בהינו בהנאה במקבץ עבודות של אדם שר, יחיאל שמי וכרמל אילן שאנחנו כל כך אוהבים, התרגשנו מחדש מיצירות של אביבה אורי ואביגדור אריכא, והבטחנו לחזור שוב בשבת בשביל עבודה אחת ריאליסטית ונהדרת של ערן וולקובסקי (בתמונה למעלה). ככל ששקענו בצבעים יותר ויותר, הרגשנו איך עומס החום מתפוגג לו לאטו ומאפשר לנו לפרוש לפחות עד ראשון לפגרת ואקאנס קטנה משלנו. גאונים הצרפתים האלה.

התערוכה "שלל שרב" – כניסה חופשית, עד 2.10.10, שלישי-חמישי 12:00-18:00, שישי-שבת 11:00-14:00
גלריית Raw Art, שביל המרץ 3 (בניין 8, קומה 4), תל אביב, טל': 03-6832559, www.rawartint.com, info@rawart-gallery.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה