08 בינואר, 2013

פארטי טיים

שני שירותים חכמים יעזרו לכם לארגן כל אירוע בתקציב קטן ובקופסאות שמגיעות עד אליכם. פייט פור יור רייט טו פארטי

בכל מה שקשור בארגון מסיבות – יש את אלה שמתעקשים לצאת הכי מרתה סטיוארט, ולהפיק הכל בעצמם, ויש את אלה שאין להם מושג איפה נמצא הסכו"ם בבית. אנחנו, כצפוי, משתייכים בבושה ובכלימה לקבוצה השניה. בדיוק בשבילנו ובשביל כל שאר המתביישים יש לנו שני מספרי טלפון שיכולים לעזור:

1. Petit Food, קייטרינג חמוד שמנהל יוסי גטניו המתמחה בפינגר פוד, שזה אומר מנות קטנות ומעוצבות הנזללות בידיים בביס. לפני כל אירוע, החל מפגישת בניין על תמ"א 38 ועד חתונת השנה – תוכלו להזמין מהם עד הבית מגשי אירוח יפים, מאורגנים ומוכנים לזלילה מיידית. יש תפריט מלוחים מגוון מאוד (ברוסקטות, טארטלטים, גבינות, מאפים, שיפודי דגים, סביצ'ה, קרפצ'יו, מאזטים בכוסות גבוהות, ועוד) או מתוקים בעבודת יד (קרמבו ביתי, מקרונים, צלחת קינוחים פריזאית, פירות או גביעי מוסים מעולים). מי שרוצה יכול להזמין גם צוות מלצרים, ואפילו את עיצוב השולחן והכלים (מתכלים או חד פעמיים), אבל הכי כיף – את כל הסיפור אפשר לסגור בתקציב קטן שאתם מגדירים מראש ולשחק עם תכולת המגשים. פרפקשן.

מגשי אירוח של קייטרינג Petit Food – החל מ-5 ש"ח ליח' או החל מ-40 ש"ח לאדם, להזמנות (לכל חלקי הארץ) – www.petitfood.co.il.

2. Party in a Box הוא הפתרון של שירה דיין לימי הולדת של ילדים פיינשמקרים. שירה דיין חוסכת לכם בעזרת חבילות יומולדת מושקעות גם את סחרחורת קניית הקישוטים והכלים וגם את תכנון התכנים וההפעלות (כן כן, אין צורך להשיג את הטלפון של "מופע הנחשים של רועי"). בחבילות יום ההולדת שלה תמצאו את כל מה שצריך להצלחת האירוע – כולל הפרסים, שקיות ההפתעה, הוראות ההפעלה ואפילו טיפים לתפריט, והכל מגיע במשלוח ובחבילה מסודרת לפי נושא שגיבור המסיבה מחליט (פיראטים, נסיכות, אבירים, מפלצות ועוד). בקיצור נשאר לכם באמת רק לקבוע מי מסיע את סבתא הביתה – ויצאתם הכי מסמר המסיבה.

חבילות יום הולדת של Party in a Box – החל מ-250 ש"ח (לחבילה ללא הפעלה), או החל מ-379 ש"ח (לחבילה עם תכני הפעלה).
להזמנות – Party in a box (לחצו כאן להורדת קישוטים חינמיים, או לבלוג הרעיונות העשיר).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה