21 במרץ, 2012

עתה בני חורין

להזמין אלינו את כל המשפחה לליל הסדר זה דבר אחד. להשתעבד ולבשל להם - זה כבר סיפור אחר לגמרי. טלפון בהול לאורית פרי וכל תפריט החג מוכן לנו על השיש

קראנו מחקרים שאומרים שזה באמת יכול לקרות: שאדם יכול לאבד הכרה באופן זמני, ללא כל הסבר מתקבל על הדעת. אחרת, אין לנו שום דרך להסביר מה חשבנו לעצמנו, כשברגע אימפולסיבי ונטול שליטה עצמית התקשרנו לכל בני המשפחה והזמנו אותה אלינו לליל הסדר. שנייה אחרי ששמענו מצידו השני של הקו אנחת רווחה עמוקה, ואחריה אישור הגעה צוהל (אפילו "מה להביא?" לא שאלו, האנרכיסטים!), הבנו מה הבאנו על עצמנו: מילא מִסדר המפקד המלחיץ (כי כדי לבער אצלנו חמץ יסודי, צריך לשרוף את כל הדירה), מילא כל גינוני הטקס – מי לא מדבר עם מי ואת מי לא שאלו כבר שנתיים למה אין לה חבר – אבל הבישולים? מה לעזאזל חשבנו לעצמנו? הדבר הטוב ביותר שיצא מהמטבח שלנו בשנים האחרונות אלו שיחות הטלפון ההיסטריות לשירותי השליחים. מי יאכיל את כל קוראי ההגדה המורעבים? איכשהו, לא נראה לנו שהמנה החריפה של ג'ירף תעשה נחת לאמא.

חברה שקלטה את המצוקה הסכימה לחלוק איתנו את תפריט תבשילי החג של אורית פרי, שניהלה בעבר את מסעדת בשר הצייד "מועדון אלון" בגבעת עדה, קייטרינג בוטיק לאלפיון העליון ואת ביסטרו "אוריתה" בשכונת צהלה, וכיום מציעה שירותי קייטרינג ואירוח בביתה שבשכונת עג'מי ביפו. טעמנו כמה דגימות ממה שאורית רוקחת בסירים לקראת החג: קציצות פראסה טעימות (6 ש"ח ליחידה), קציצות דגים עם תרד תורכי ולימון (40 ש"ח למנה) וכבד קצוץ דחוס ורציני, בדיוק כמו שכבד קצוץ צריך להיות (28 ש"ח ל-250 גרם). התפריט שלה מגוון באופן מיוחד (שוק טלה, קונפי אווז בסילאן, עוף ממולא ועוד המון פיתויים) והיא תשמח לעזור לכם גם בתכנון הארוחה לפי מספר הסועדים והעדפותיהם, כך שגם לאורח שתמיד מלוח לו, ולאורחת שהגפילטע תמיד מתוק לה מדי – יישארו אחרי הכוס הרביעית רק קומפלימנטים, או שירי עם אוזבקיים, או הצהרות אהבה בשוודית, או משהו. חג שמח!

תפריט החגים של אורית פרי – מרקים: 25 ש"ח (500 מ"ל); סלטים, אנטיפסטי ומחמצים: 20-30 ש"ח (250 גרם); מנות ראשונות: 6-50 ש"ח ליחידה; תבשילים: 40-45 ש"ח למנה; תוספות – 20-30 ש"ח (500 גרם); אוסובוקו טלה בירקות שורש ויין מוסקט – 230 ש"ח (לקילו); דג לוקוס עם עשבי תיבול וקרם לימון" – 240 ש"ח (לקילו), קומפוט פירות טריים ויבשים – 25 ש"ח (למנה).
להזמנות ופרטים נוספים – טל': 054-4475557, "הבית בעג'מי", ים סוף 13, יפו, oritpery@gmail.com.

הצלת אותנו, ליידי. אורית פרי

 

 

 

האדום האדום הזה. קדרת זנב שור עם פלפל ממולא של אורית פרי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה