25 באפריל, 2015

עשינו פריסה

שירות פריסת תשלומים חדש במרמלדה מרקט ממתיק את הדרך לקופה והופך גם את הקניה הכי כבדה – לקלילה כמו פריכית. לפרוס לכם?

נניח שראיתם איזה שולחן צד שווה באינטרנט, ואתם כבר מפנטזים איך הוא ירגיש בביתו החדש, אצלכם. או נניח שצדתם עבודת אמנות שנמכרת אונליין ואתם מרגישים שהיא די חייבת להיות שלכם. או אולי מצאתם ברשת לא מזמן טבעת, קטנה אבל ממזרית מזהב אמיתי, וכל מה שמפריד ביניכם לבין כל הנניח האלו – זה בעיקר המחיר, שלא נעים להפיל בבת אחת על כרטיס האשראי המותש שלכם.

ובכן, טו. טו. טוווווווו: בוקר טוב והרי החדשות מחדר המצב של מרמלדה מרקט, קניון העיצוב הסוער שלנו, ועיקרן תחילה. לא תאמינו איזה עדכון משמח קיבלנו מהשטח, אליך הורוביץ:

מהיום אפשר לקנות במרקט גם את הדבר הכי מעמיס על החשבון – בלי בעיה ובעזרת פריסה נוחה ומרוחה לתשלומים. או, ככה אנחנו אוהבים את השופינג שלנו.

שירות התשלומים החדש והשובב שמצאנו והוספנו עבורכם, מצליח לעשות מה שגדולים ממנו עדיין מנסים, ולאפשר לכם לרכוש ב-עד 3 תשלומים שווים, ללא ריבית. הכי נוח, ובלי סחבת ארוכה של תשלום 8 מתוך 12 (תזכירו לנו על מה זה?). רגע, ויש עוד משהו: לכל מי שעד עכשיו הרגיש מחוץ לחגיגה, ולא הצליח לשלם בכרטיסי ישראכרט בני 8 ספרות (אתם הכי מיוחדים!) או בעלי אמריקן אקספרס (אתם הכי חו"ל) – תשכחו מלשמוע "לא". מעכשיו גם אתם יכולים, ועוד איך. ווקלאם!

הנה תראו למשל את תיק הגב המגניב הזה, שיכול להיות שלנו תמורת שליש מהמחיר, ואת השאר נשלים בהמשך. או סט אביבי כזה של חולצה וצעיף, שניהם יעלו החודש מאה וקצת, ובחודש הבא אותו דבר, וגם בזה שאחריו, אבל זהו זה. ותציצו רגע בשרשרת לב זהב לילדונת שאנחנו מכירים, אבל עולה כמו המטפלת. גם היא רלבנטית לנו מעכשיו, לאט לאט ובבטחה. קפיש?

תודו שזה ממתיק את הדרך לקופה. ובחזרה אליך קושמרו.

שירות תשלומים חדש! במרמלדה מרקטעד 3 תשלומים שווים, ללא ריבית, בחנויות המרקט שהצטרפו לשירות.
לרכישה בתשלומים – סמנו בסל הקניות 1 עד 3 תשלומים (בתנאי שמסגרת מלוא סכום העסקה זמינה לכם בחשבון אליו משויך הכרטיס). ניתן מהיום לשלם בכרטיסי ישראכרט בעלי 8 ספרות ובאמריקן אקספרס. כמו כן, ניתן להמשיך לשלם בכל צורות התשלום הקיימות במרקט.

(בתמונה, פריטים שתוכלו לרכוש בתשלומים מתוך החנויות: כורסא מ-REהוט; מנורה מ-fibers; עגילים מקולולוש; תיק של מיה שלו)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה