07 באוגוסט, 2017

עשו אהבה, לא חשבון

בשם האהבה: סייל פסיכוטי במיוחד מציף כעת את המרקט ל-48 שעות בלבד, ומאפשר ליהנות מ-50% הנחה על כל מה שאתם באמת אוהבים. יס, ווי לאב יו ט"ו!

בוקר טוב לכל האוהבים, המחבבים והמסמפטים. בוקר טוב גם למי שאין לו נכון לכרגע מושא הערצה (או הודעה חדשה בטינדר) – וט"ו באב שמח!
כי לכולנו מגיע לפחות יום אחד בשנה שכל כולו אהבה (עצמית, הדדית, נכזבת, חד-כיוונית, מאוחרת, אובססיבית, הכל הולך). ובבואנו לבחור לכם מתנה, התלבטנו בין נר ריחני בצורת פסל הנשיקה של רודן; לבין אלבום שירי האהבה הגדולים של סטטיק ובן-אל; או בובת-כלב עליה רקום "כלב מי ששוכח אותך". נחשו על מה הלכנו?

נכון: סייל אהבה שמציע 50% הנחה על כל מה שאתם באמת אוהבים, למשך 48 שעות בלבד.
נו, קלענו?

זה אומר שמעכשיו ועד מחר בחצות הליל, אתם מוזמנים להשתלח במדפי המרקט ולבחור ליקירי לבכם או לעצמכם (הכי כיף) כל עניין שחפצתם בו וקצת חיכיתם שיהיה בסייל. כי איך אומרים? אם הדייט להערב לא מציאה – לפחות שהמחיר יהיה.

ובמרקט, כמו במרקט, זו יכולה להיות מתנה מכל תחום ועניין: שרשרת לב קלאסית? יש. בגד ים שלישי לחופשה הקרובה? קרם טיפוח מוש? לנז'ריי חדש, בונבוניירות מופלאות, צילום שחור-לבני ממוסגר, כסא ענתיקה, שוברים לעיסוי זוגי? יש, יש ויש. מה שעושה לכם ט"ו בלב. והכל מוגש באהבה ענקית מבעלי החנויות במחצית הסכום (או הרבה פחות). חולי אהבה אמיתיים אלה.

הציצו כאן למטה, במה שאנחנו למשל בחרנו לחטוף מהר-מהר מהסייל הפסיכי הזה, ולברוח איתו לעבר השקיעה בלי לחכות לאף מאהב בקופה (שלומי, תחזור לישון). קדימה, עשו איתנו אהבה, לא חשבונות.

סייל ט"ו באב במרמלדה מרקט – החל מ-50% הנחה על אלפי פריטים, למשך 48 שעות (עד מחר בלבד, סוף יום שלישי, 8.8.17 ב-23:59). גו גו גו!

 

יש לנו לב זהב. שרשרת לב וטבעות לב; "ספיר תכשיטים"

יש לנו לב זהב. שרשרת לב וטבעות לב; "ספיר תכשיטים"

 

אם כבר לחכות לטלפון מהדייט,  אז רק לכזה. טלפון וינטג' אדום של FIBERS

אם כבר לחכות לטלפון מהדייט, אז רק לכזה. טלפון וינטג' אדום של FIBERS

 

אומרים שלובסטרים הם בני זוג לכל החיים. מתאים. חולצת טי של וונדרפול וורהאוס; מכנסיים של Magpie Goose

לובסטר הוא בן זוג לכל החיים. וג'מבו שרימפ? חולצת וונדרפול וורהאוס; מכנסי Magpie Goose

 

 

 

 

 

 

חולצה רומנטית לאהבה הקטנה שלנו. טי חצי-חצי של "שתיים"

חולצה רומנטית לאהבה הקטנה שלנו. טי חצי-חצי לילדים במגוון צבעים של "שתיים"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה