24 ביוני, 2015

ערים?

פרק חדש בסדרת גילטי פלז'ר, והפעם במהדורה מיוחדת ללילה הלבן: 3 דברים לראות, להתמכר ולזלול מעכשיו ועד 04:00 בבוקר. קופי שוט מישהו?

גם אם מבחינתכם כל לילה נצבע בלבן כבר מאז 2007, ולא ברור לכם למה צריך לעשות מזה איוונט בכיכר רבין, תודו שבכל זאת יש איזו תחושת הקלה וחצי נחמה כשכולם סביבכם יהיו הלילה ערים. יאללה סבתא, מתי את באה להחליף אותנו?

כדי להצטרף גם מהצד המנומנם שלנו לחגיגות שיחלו הערב בתל אביב ויימשכו עד השעות בהם גם הפקחים ישנים, הנה אוסף חדש של גילטי פלז'רז, שהחבאנו עמוק במזווה והגיע הקיו שלהם להיחשף. ככה אנחנו מתכוונים להעביר את הלילה, שימו על עצמכם חלוק בית, והצטרפו אלינו בהישמע הגונג:

#1 
הפלז'ר – מרתון "פארק היורה", מאז ועד היום
הגילט – ברור לנו שלעין שרגילה לראות דרקונים מעופפים במשחקי הכס, סרט פארק היורה הראשון מ-93' ייראה היום כמו הצגת סוף שנה בגן לולי. ובכל זאת, יש משהו אותנטי וכיפי בלהיזכר בסדרת הקאלט שהכי הפחידה אותנו בניינטיז וגרמה לשיחות הפרלמנט שלנו להגיע לוויכוחים סוערים בנוסח: "בואנה אחי, זה באמת יכול לקרות!". בסוף הטרילוגיה המיתולוגית השפילברגית, הזמינו לעצמכם כרטיסים לשובר הקופות הכי מסעיר של הזמן האחרון, "עולם היורה" (ב-4D זה אפילו יותר מנג'ס), ולא תאמינו איזה הבדל יש בין ליהוק הכוכבים של אז ובין החתיכים שבורחים מטי-רקס היום. זה באמת מפחיד.
איך נכנסים לזה – כרטיסים ל"עולם היורה" בסינמה סיטי, יס פלאנט ואחרים. השכרת טרילוגיית "פארק היורה" באוזן השלישית וחנויות וידאו.

#2

טעמים מלאכותיים זה החיים. מתוך "סטטוסים מתוקים"

טעמים מלאכותיים זה החיים. מתוך "סטטוסים מתוקים"

הפלז'ר – לחפור בעמוד הפייסבוק "סטטוסים מתוקים"
הגילט – טוב, תכינו ערמה של במבה נוגט לפני שאתה נכנסים לקטע הבא: כבר חצי שנה שאסף כדורי, מנהל מדיה חברתית וכותב טור אוכל בנענע, צד בסופרים פה ובחו"ל מיני ממתקים וחטיפים מיוחדים במהדורות מוגבלות, ואז מעלה אותם לעמוד הפייסבוק הכי שוגר-היי שראינו "סטטוסים מתוקים". יש מגדנות ופרלינים שלא הגיעו לכאן עדיין ואולי טוב שכך (קפה בטעם פאי דובדבנים של דנקן דונטאס, מישהו?). יש עדכונים על שיתופי פעולה שמטריפים לנו ת'בלוטות (אוריאו ונוטלה, תתחתנו כבר!), וכמובן – המון זבל'ה טראשי בטעמים חדשים שהכי כיף לגלות ולזלול ליד הקופה בפיצוצייה. אגב, כשמדובר בחטיף מקומי, אסף לא שוכח לציין איפה בדיוק הוא מצא פרינגלס עוף-צלוי או ריבת חלב הוואנה, שתוכלו ליהנות גם. קריוס ובקטוס, לא תעשו לייק?
איך נכנסים לזה – מצטרפים ל-"ססטוסים מתוקים"

#3

המתח המיני הורג אותנו. "בחר בי", HOT

המתח המיני הורג אותנו. "בחר בי", HOT

הפלז'ר – להתמכר לדרמה הקומית "בחר בי" (Party Tricks)
הגילט – אחרי שנמסנו לגמרי מ-אשר קאדי (Asher Keddie) המהממת בסדרה "אהבה מלידה", כבר חשבנו שיותר מענג מזה אין. אבל אז התחילו להגיע לאחרונה סמסים בלילות: "תקליטו פארטי טריקס!! מעולה!". מדובר בסדרה אוסטרלית משעשעת ואקטואלית (שלא מפסיקה לגרוף פרסים ומחמאות לאחרונה), ובמרכזה קייט בלרד, פוליטיקאית נמרצת שמתמודדת לבחירות מטעם מפלגת העבודה מול מועמד כריזמטי (וחתיך!) מטעם האופוזיציה, שהוא במקרה גם האקס המיתולוגי שלה, כמובן. בקיצור, VEEP פוגש את שכנים-שכנים. הכי מענג.
איך נכנסים לזה – ימי שני, 22:00, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה