02 בדצמבר, 2009

ערב אחר לגמרי

בין מים למים, אלבום משותף של ליאת קפלן ואיתי רוזנבאום, יכול להפוך ערב שגרתי לחוויה מרגיעה, יוצאת דופן ומלאת משמעות

בוקר טוב. מותר לשאול איפה ביליתם אתמול בין, נניח, תשע לאחת עשרה בלילה? רוב הסיכויים שהעברתם, כמו רובנו, עוד ערב ביתי חמים מול האח (הגדול) והלכתם לישון רגע אחרי גיא (זהר). בלי שנצטרך לשתול מצלמות נסתרות בסלון שלכם, אנחנו מוכנים להמר שגם הערב תבלו במתכונת דומה (הפעם מול "הישרדות"). ובכן, הרשו לנו להציע לכם בילוי קצת שונה: בלי טלוויזיה, בלי אינטרנט, בלי לצאת מהבית ובלי להתלבש במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לעצמכם ערב שקט אחד, לשבת בכורסא נוחה או להתכרבל במיטה, ולהקשיב לדיסק נהדר.

קוראים לו "בין מים למים", וזהו אלבום משותף של המשוררת ליאת קפלן והמוסיקאי איתי רוזנבאום. הפרוייקט שלהם נמשך שנתיים – היא כתבה, הוא הלחין – והתוצאה היא ספר שירה ושני דיסקים, בעברית ובאנגלית, שמשלבים קריינות של טקסט מיוחד במינו עם יצירה קלאסית מודרנית לכלי נשיפה, כלי מיתר, פסנתר וכלי הקשה. היצירה, בת עשרה פרקים, תיקח אתכם למחוזות אחרים לגמרי: עצמו עיניים, הישענו לאחור ותנו לעצמכם פשוט להקשיב. לא מוכרחים להבין הכל, לא "צריך" לנתח כל מילה ותו, רק להקשיב, להתמסר לחוויה ולתת לה לחלחל ולפרוט לכם על נימים דקים מאד. ואם מישהו ישאל אתכם מחר "איפה הייתם אתמול בערב?", תחייכו ותגידו "במים". הרי כבר אמרנו, לא מוכרחים להבין הכל.

האלבום "בין מים למים" (בהוצאת PRÆSENTEM) מאת ליאת קפלן ואיתי רוזנבאום – 75-90 ש"ח (תלוי במקום הרכישה)
להשיג באוזן השלישית (קינג ג'ורג' 48, תל אביב), תולעת ספרים (ככר רבין 9, תל אביב) או באתר http://ittairosenbaum.com/site/?p=cd&id=water (המחיר באתר – 80 ש"ח כולל משלוח, רכישה מאובטחת באמצעות PayPal)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה