12 במרץ, 2009

על ציפיות בזוגיות

סט מצעי סאטן עם הדפס של זוג ישן שמגיע היישר מבוטיק מעצבים בדנמרק, מציע לכם לחלוק את יצועכם עם צלע שלישית ואף רביעית. לזה אנחנו קוראים טיפול זוגי

לא מעט אנשים שאנחנו מכירים משתוקקים לשחק ב"זהבה ושלושת הדובים" בחדר השינה הפרטי שלהם, ולהכריז בפליאה מעושה "מי זה ישן במיטה שלי?". אחרי הכל, התרחיש שכולל צלע שלישית (ואף רביעית) במיטה הזוגית, הוא אולי הפנטזיה העתיקה והקלישאתית מכולן. אלא שלא כולם מגשימים את התשוקה לחלוק את יצועם עם זוג נוסף, בגלל אלף ואחת סיבות שונות ומגוונות. במיוחד בשביל אותם הקולות הצפים (תגידו, מישהו הכריח אתכם לקנות מזרן מים?) יגענו ומצאנו את הגרסה המרגשת שמאפשרת לישון עם ולהרגיש בלי.

הישר מבוטיק המעצבים The V Store שמושבו בדנמרק, מגיע סט מצעי סאטן לבנים ומפתיעים, המעוטרים בהדפס ריאליסטי לחלוטין של זוג מתנמנם. הסט (סדין וציפיות לכריות בלבד) הוא פרי עיצובן של צמד מעצבות, האחת ברלינאית והאחרת פריזאית, שיוצרות יחד תחת שם המותג Bless. לקוסמופוליטיות הסקסית מוסיפה העובדה שהמצעים נמכרים באמצעות אתר האינטרנט הלונדוני farfetch, שכשמו כן הוא – משיג ומביא אל הגולשים עיצובים מעשר ערים בעולם, עשרים בוטיקים ומאתיים מעצבים, והכל תחת קורת גג וירטואלית אחת. כמה קליקים בעכבר (וגיהוץ אכזרי של כרטיס האשראי שלכם), והזוג המסתורי יוצא מקופנהגן הישר לדירתכם התלאביבית, כולו סאטן ודיסקרטיות. ואם אתם מודאגים לגבי עניינים כמו נושאי השיחה עם הזוג החדש בבוקר שאחרי – נראה לנו שלפחות בעניין הזה, אתם יכולים לישון לגמרי בשקט.

סט מצעי סאטן זוגי – 240 אירו
לפרטים נוספים – www.farfetch.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה