15 בינואר, 2014

על מה אנחנו מריירים כשאנחנו מריירים על תיק

תיקי KANKEN שהגיעו ממש לאחרונה לארץ הם החלום הרטוב שלנו כבר זמן מה

לפני כמה שנים התאהבנו בתיק.
כמו כל דבר גם זה קרה במקרה, כשעבדנו עם שתי חברות ממש שוות שתמיד היו להן את הדברים הכי יפים שנורא רצינו לעצמנו.

מאוחר יותר התברר לנו שהתיק ההורס נרכש בניו יורק (ברור, ניו יורק, לא חשבנו אחרת), וכל בוקר הוא היה קורץ לנו מעבר לכתף המחודדת שלהן, והלב נחמץ מחוסר פרגון.

הו, כמה חלמנו על התיק הזה. שלא תדעו.

והבוקר אנחנו כאן עם הבשורה הכי משמחת: מושא האהבה שלנו הגיע לארץ! מותג התיקים הסופר דופר קוליים KANKEN נחת בארץ הקודש, וסוף לחלומות. הכל הופך למציאות.

התיקים, של מותג אביזרי הטיולים Fjällräven, נולדו כפתרון לבעיות הגב של ילדי שבדיה בשנות ה-70 והפכו אט אט לתיקים הכי נפוצים במדינה וחלק מזיכרונות הילדות המשותפים של האומה כולה. באופן טבעי ולא מכוון הפכו התיקים בשנים האחרונות לפריט אופנתי לכל דבר ברחבי העולם, ועכשיו גם אצלנו. יש שלושה גדלים – קטן (לילדי גן אולטרה סטייליש), קלאסי (מתאים ליומיום) וגדול, ויש גם תיק עם כיס מרופד ללפטופ. התיק עשוי מחומר עמיד במיוחד (יש כיסים צדדיים לבקבוקים אם בא לכם, ותא חיצוני עם ריצ'רצ') והוא מגיע במלא צבעים מהממים (תפתיעו אותנו!). אומרים שהתיק משתפר ככל שהוא נשחק, ואותנו זה הכי מרגיע (לנוכח החרישה המאסיבית המתוכננת). אנחנו כבר חולמים על השחור הקלאסי שלנו, הוורוד הקטן של הבת שלנו והאפור הגדול שיהיה לנו. נבחרת החלומות, קוראים לזה.

לסיכום, וולקאם טו איזראל, דיר פרנד!

תיק KANKEN קטן – 299  ש"ח , תיק קלאסי – 399 ש"ח,  תיק גדול – 499 ש"ח

לרכישה באתר – www.kanken.co.il
באינסטגרם ובהמון חנויות כמו למשל:  בוטיק  5 (לינקולן 5, תל אביב), בוטיק פרשס (פרישמן 63, תל אביב),  שרה בראון (דיזנגוף 162, תל אביב), אלף אלף (אלקלעי 3, תל אביב), Coolyco (אשתורי הפרחי 9, תל אביב), טפליא (דיזנגוף, תל אביב) ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה