11 בדצמבר, 2012

על הנפלאות ועל התשורות

סביבונים בחריטת עץ או חנוכיות במראה רחוב ישראלי, עשו לנו את החג

הפעם האחרונה שהתרגשנו מסביבונים ובעיקר מחנוכיות, היתה כשחזרנו מהגן עם אחת שאילתרנו ממקלות ארטיק ופקקי קינלי. אבל אז הגיעו דן גדסי עם הסביבונים שלו, וליאורה וניצן עם החנוכיה שלהן, והפכו אותנו לאנשים שמתרגשים מסמלי החג כאילו היו זוג מגפיים חדשים.

דן גדסי, שמגיע בכלל מתחום אחר (בימוי חדשות אם שאלתם), החליט ללכת ללמוד חריטת עץ אצל אמן מומחה. מאז הוא מחרט לו כלי בית, קערות ואגרטלים יפהפיים מעץ במראה טבעי וגימור עכשווי. לכבוד החג, ינחת דן עם המחרטות הידניות וכמויות הכישרון שלו ב"בית בנמל" (נמל תל אביב), שם תוכלו לראות אותו מכין בלייב את הסביבונים האמנותיים והיפהפיים שהוא מציע לחנוכה (והיינו שמחים לקבל כל השנה). במקביל, וממש לא רחוק משם, בשוק הפשפשים, מתקיימת עד סוף החג תערוכה שיזמה חנות העיצוב היפואית "אסופה" יחד עם סטודיו "דרום" (של יאנטין רוזנברך ולי לוי), ובה תמצאו חנוכיות מקוריות ומדליקות של מעצבים עצמאיים וסטודנטים לעיצוב תעשייתי מסמינר הקיבוצים. אנחנו למשל, מתים ללטף את אלו של ניצן דבי וליאורה רוזין (מסטודיו "ב' מלאכה"), שעוצבו בהשראת סביבה אורבנית ישראלית: כל גב חנוכיה מציג בחיתוך עדין ומדויק טקסטורות של חלונות, תריסים, גיבוב סורגים, פתחי איוורור ומזגנים, שפת מדרכה, וכל קוי הנוף שאתם הכי מכירים. ברגע שתציבו בה נרות יתקבל אפקט מקסים של אורות המרצדים מאחורי או לפני החלונות, בדיוק לפי המסורת. נפלנו.

אם אתם מוזמנים השבוע לנר כלשהוא, או סתם מחפשים מה לעשות עם דמי חנוכה שקיבלתם במשרד – עשו טובה, ותקנו גם לנו.

סביבונים בחריטת עץ של דן גדסי – 50-90 ש"ח
דן גדסי ייצור ויתארח בפעילות חנוכה במתחם "בית בנמל", האנגר 26, נמל תל אביב, בחמישי (13.12) – 12:00-20:00, ושישי (14.12) – 11:00-16:30, טל': 03-6020521.

חנוכיות Happy Hanukkah של סטודיו "ב' מלאכה" – 936-538 ש"ח (עשויות פליז מצופה כסף או זהב).
להשיג בתערוכת "היידה יפו: מאירים את שוק הפשפשים" שתוצג בחנות העיצוב "אסופה", יהודה מרגוזה 8, יפו, עד 15.12.12, 10:00-20:00. וגם בבאוהוס (דיזנגוף 99, ת"א).

צילומים: סטודיו ב', תמוז רחמן

איש הסביבונים. סביבוני עץ של דן גדסי



חג יפה כל כך. החנוכיות של ניצן דבי וליאורה רוזין, סטודיו ב' המלאכה



 

 

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה