09 ביוני, 2014

על החתום

החנות 'ויטרינה' מציגה עבודות של אמנים ישראלים במחירים אפשריים. מגיע לנו

אחת החנויות המעניינות והמפתיעות שפגשנו לאחרונה היא – "ויטרינה", שפתחה דנה גילרמן, אוצרת, יועצת ומבקרת אמנות. מצאנו שם משהו מאד נדיר, שלא ראינו כמעט אף פעם – מצאנו שם את האפשרות לרכוש אמנות מרגשת.

לכל בית, לכל קיר או מדף מגיעה לפחות עבודה אחת של אמן אהוב – שתכניס רוח למפרשים ותאזן את הפוסטרים מאיקאה. והנה סוף סוף זה אפשרי.

בחנות "ויטרינה" תמצאו עבודות אמנות של מיטב האמנים הישראלים העכשוויים במחירים אפשריים. היצירות נעשו במיוחד לחנות חלקן בעותק בודד ואחרות במהדורות קטנות. יש שם למשל את המיניאטורות הנפלאות של צדוק בן דויד, האמן הישראלי הגדול שמתגורר ופועל בלונדון, שנגזרו מהתערוכה "שדה שחור" שהוצגה במוזיאון תל אביב ב- 2011 (465 ש"ח; נירוסטה צבועה בחיתוך לייזר בתוך קופסת פרספקס שקופה). יש את ההדפס האביבי והקסום  "Arrangement 4" של האמנית ונילה רויאל (470 ש"ח). יש את התחתיות המעולות של האמן ניר הוד "The Night you Left" שמדברות בעד עצמן (550 ש"ח), יש את בלוני הקרמיקה של סיוון שטרנבך (2014; 280 ש"ח), יש את  ה"ספינה" המתעתעת של ניר אדוני (1,850 ש"ח), ויש עוד המון המון. אנחנו מצאנו את עצמנו שם בהמון עבודות וכבר יודעים בדיוק מה אנחנו קונים למי ולאיזה חג או יומולדת (ומה כמובן נקנה לעצמנו).

 

אנחנו מגישים לכם את האפשרות להיות הבעלים החוקיים של יצירות אמנות מרגשות וייחודיות. להכניס עניין אמיתי לחללי המחייה שלכם. ולשמוח. תתחדשו.

 

היכנסו לחנות "ויטרינה" ותבחרו לכם מתנה לחג.

 

העבודות מגיעות עם תעודת מקוריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה