12 בפברואר, 2012

על הדבש ועל הראמבלס

התכשיטים של Cadi נוצרו בהשראת אמנויות עתיקות, ונולדו על הקו שבין תל אביב לברצלונה

מאז הטיול לברצלונה, פיתחנו קרייבינג לאיזה פיס-גאודי קטן משלנו. פתאום אנחנו מבינים לגמרי למה התכוון האמן כשאמר "קו ישר זו טעות של הטבע", ודווקא צבעוניות מתפרצת, קווים מתפתלים ואלמנטים מעולם החי והצומח – מתחילים לדבר אלינו יותר ויותר. חנות התכשיטים של Cadi למשל, הכי סוגרת לנו את כל הפינות והחשקים, ולא סתם.

מאיה אור ובנזוגה אליעד, צורף ומעצבת מוצר, הקימו את Cadi במהלך שהותם בשבע השנים האחרונות על הקו שבין ברצלונה לתל אביב. את ההשראה לצבעוניות, למוטיבים האתניים, לסגנון התיכשוט שנראה כאילו נלקח היישר מהעולם העתיק – שואבים בני הזוג המוכשרים מהעיר הספרדית הססגונית והאמנותית, אך גם מתרבויות ואמנות מקומית שפגשו במהלך מסעותיהם בקניה, זמביה, זנזיבר, מצרים, נפאל ותאילנד. בסטודיו המשותף שהם חולקים ברובע העתיק של ברצלונה וגם בדרום תל אביב, הם דואגים לשלב את תחומי הידע שלמדו (היא – עיצוב תעשייתי, הוא – גמולוגיה וצורפות), ולייצר בטכניקות מסורתיות של עבודת יד תכשיטים על זמניים לנשים וגם לגברים: צמידים גמישים עשויים מוטות זהב עדינים, טבעות שבמרכזן גולת אבן חן מבריקה, עגילים צבעוניים דו-צדדים בסגנון שבטי יפהפה ואפילו חפתים אלגנטיים – וכולם עושים הרבה כבוד לחומרים מהם נוצרו. 

אנחנו למשל התאהבנו לגמרי בקו שעוצב בעזרת משושים קטנים ועדינים ובהשראות כוורות דבורים, ובמיוחד בטבעת חושנית מוזהבת וגדולה (בתמונה למעלה). תוסיפו לזה מגש טאפאסים והחיים שלנו דבש.     

טבעת "דבש" מקולציית הכוורות – החל מ-290 ש"ח (לטבעת קלאסית קטנה) ועד 470 ש"ח (לטבעת גדולה שבתמונה למעלה. קיים בכסף, רודיום שחור, ציפוי זהב צהוב או אדום ובמגוון גדלים)
להשיג בחנות של Cadi. לפרטים נוספים – טל': 050-5734066 (מאיה)

 

מצטרפים לשבט. עגיל בהשראה שבטית של CADI

 

 

הו, ברצלונה ברצלונה. מאיה ואליעד


 

 

מחייכים מאוזן לאוזן. עגיל דו צדדי של Cadi Jewelry

 

 

מרגישים ב"מעושרות2". תכשיטי Cadi

 

 

 

יפה עד הפרט האחרון. החפתים של Cadi

 

 

 

 

[PSGallery=aa6h5nqm88]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה