26 בינואר, 2011

על בינה ורגישות

הכירו את החברה היחידה שלא אכפת לנו לפגוש מקרוב גם אחרי סנדביץ' סלמי ובצל - מברשת השיניים החדשה שלנו

היא הראשונה שאומרת לנו בוקר טוב, אין לה בעיה להתנשק איתנו עם הריח של הלילה, ובכל זאת לאחרונה, הרגשנו ששחקנו את הקשר: מברשת השיניים שלנו, על אף כל ענטוזי הראש המסתובב שלה, הגמישות המופרזת שהיא מפגינה וקימורי הידית הארגונומית – כבר לא ממש עושה לנו את זה. ורואים את זה עלינו עם כל חיוך (מבין השלושה שפיזרנו פה לאחרונה.

המתנה בקופת חולים לבדיקת דם (לא תאמינו איך השתפרנו בברזל) וחוסר בעיתוני "לאישה" מהעשור האחרון, גררו טיול שגרתי לבית המרקחת שבסניף, לראות מה התחדש. שם, ממש ליד הקופה, ותחת השלט "עכשיו במחיר היכרות" – הכרנו ועוד איך. מדובר במברשת תיירת עם מבטא בריטי-שוויצרי, דקיקת גזרה, פשוטת מראה וחפה מכל תחכום (כמו אלו של פעם) של חברת Curaprox האנגלית. ראינו אותה ובדחף לא מוסבר לקחנו חמש, שילמנו ויצאנו. בבית הבנו שיש כאן אהבת אמת. מחקר קצר העלה שהמברשת מורכבת מידית ישרה כמעט לחלוטין וראש קטן בעל סיבים דקים, צבעוניים וסופר-איכותיים, ובכמות גדולה פי 2 מהממוצע. כך שכל צחצוח מעניק אפקט כשל שתי מברשות שיניים הפועלות במקביל, בעדינות רבה, ששומרת ומגנה על החניכיים בצורה חכמה, בריאה ונכונה הרבה יותר לחלל הפה.

הנה מדריך מקוצר לבחירת ה"קורפרוקס" שלכם: לכל מי שאפילו לא מרטיב את המברשת שלו ואוהב לצחצח אותה קשוח – שווה להתחיל עם הדגם הבסיסי הנקרא רק "סופט", בעל ראש רך ומשגע שיכניס אתכם מיד לעניין ויכיר לכם את עולם הצחצוח העדין. למתקדמים – כדאי להכיר את הדגם (שלנו!) "סופר סופט" – שיתרגל איתכם צחצוח רפוי ללא לחץ מופרז וגישה הרבה פחות פראית לחניכיים שלכם. ולכל מי שכבר הבין את הטריק והתמכר לגמרי למותג (כמונו) – מומלץ להתקדם לדגם "אולטרה סופט" – בעל הראש הרך במיוחד ומספר הסיבים הצפוף ביותר.

התמכרנו מסיבוב ראשון, הפכנו כל צחצוח לסשן חגיגי, ערכנו טקס אשכבה לכל המטענים החשמליים שהצטברו ליד הכיור וחזרנו לקנות עוד עשרים, שיהיה.

מברשות השיניים של קורפרוקס – החל מ-36 ש"ח לשלישיית מברשות, או החל מ-17.90 ש"ח ליחידה  
להשיג באתר "דראגסטור", בתי מרקחת פרטיים ובבתי מרקחת של קופות החולים

בלי רטט, צוואר גמיש וראש מסתובב. מברשות השיניים הממכרות של Curaprox

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה