02 באוגוסט, 2017

עלו לקרוואן האהבה

בוני ברנר, צורפת בראש אחר, תגיע עד אליכם עם קרוואן מאובזר, המאפשר ליצור בעצמכם טבעות שאין לאף זוג אחר. נשמע כמו תכנית לט"ו באב, או מה?

תשמעו, הזוגיות שלנו כבר לא ילדה. היא עברה הרבה תאריכים משותפים, מתנות מאכזבות ומסיבות הפתעה שהתפקששו. ולמרות כל השנים, תקראו לה דביקה, היא בכל זאת מצפה למחוות ט"ו באב קטנה, בעוד ה' ימים (וסורי, אבל רכבת "דובי-מחזיק-לב-משוקולד" כבר מזמן עזבה את התחנה). אז אם מישהו בקהל מחפש כיוון חדש, כדאי שיברר לאן מגיע קרוואן האהבה של בוני ברנר. או אז, יש סיכוי שלא ישמע מאיתנו יותר פיפס בנושא, לפחות עד אנברסרי 65. עשינו דיל?

בוני המקסימה, שתמיד עסקה באמנות ויצירה, גם בשנים בהן הפעילה גן ילדים, החליטה לפני 4 שנים להתמקד ולהתמקצע בצורפות. אחרי הכשרה שעברה אצל מורָה מסגל מרצי-"בצלאל" בתחום, גילתה מחדש את האהבה לחומר, את חדוות היצירה שמחוץ לקופסא ואת הצורך להוציא מעצמה משהו שונה, אחר, שאין אצל כולם. כך נבט בה הרעיון להציע סדנת צורפות מיוחדת לזוגות בראש דומה, שרוצים להבטיח שטבעות ואהבה כמו שלהם – אין לזוגות אחרים. ומי שלא יכול להגיע לסדנה בסטודיו הפסטורלי שפתחה בפרדס חנה, הסטודיו יגיע אליו: עם קרוואן חדש, ממוזג ומאובזר טיפ-טופ, בוני מגיעה בשנה האחרונה לכל קרחת יער או נקודה רומנטית שתבחרו. שם היא פורשת שולחן עבודה תחת כיפת השמיים, או מזמינה פנימה לקרוואן לשעתיים של יצירה בחומר ורסטילי ורך, הנגיש גם לידיים לא מנוסות (מי קרא לנו?), כזה שמאפשר הרבה משחק ויצירתיות שנובעת מכם. בין לבין, יוגשו פירות, יין ומנות שבוני תתאים לכם, לרגע ולעונה. בהמשך, היא תיצוק בסטודיו את הטבעות שעיצבתם – בחומר ובגימור לבחירתכם (כסף, זהב על כל גווניו וקארטיו, עם שיבוץ או חריטה, סמל משפחתי, מה שתרצו). ואז תלטש, תפנש, תוודא שהכל יושב פיקס ותשיב אותן כולל נדרים שכתבתם בזמן ההכנה (מומלץ!) ושהופכים את כל העניין למרגש עוד יותר. אהבנו פלוס.

בוני מספרת שמגיעים אליה זוגות מכל הגילאים והמינים, כולם יוצאי דופן ומעוררי השראה, שרוצים לחגוג יום הולדת, אנברסרי עגול, או פשוט להפוך את משימת בחירת טבעת הנישואין המלחיצה – לחוויה כיפית ובלתי נשכחת. חלק קובעים עם צלם שמתעד הכל ישר לאלבום, חלק הופכים את היום לטקס אהבה אלטרנטיבי, וחלק מפתיעים את הצד השני ופותחים לו את העיניים רק בקרוואן. אבל מי שממש עצל – יכול פשוט להגיע לסטודיו, לבחור לנו כל דבר מקולקציית הטבעות היפהפיות והיצירתיות שלה ולקרוא לעצמו מעכשיו הבוני או הקלייד שלנו.

סדנת "נדרים של אהבה" – עכשיו ב-4,800 ש"ח (המחיר כולל סדנה בסטודיו בפרדס חנה, 2 טבעות זהב אישיות וכיבוד משובח)
להזמנה ולקולקציה – עברו לחנות של בוני ברנר, לאתר הרשמי, או לדף הפייסבוק.

 

 

עלי קראוון, עלי! קרוואן הסדנאות הניידות של בוני ברנר

עלי קראוון, עלי! קרוואן הסדנאות הניידות של בוני ברנר

 

יום אהבה שאין לאף אחד אחר. להזמנת סדנה - לחצו כאן

יום אהבה שאין לאף אחד אחר. להזמנת סדנה – לחצו כאן

 

 

מתוך קולקציית הטבעות של בוני. לעוד - היכנסו לחנות Bonnina Art Jewelry

מתוך קולקציית הטבעות של בוני. לעוד – היכנסו לחנות Bonnina Art Jewelry

 

 

טבעות בהשראת פופקורן של בוני. לעוד - היכנסו לחנות Bonnina Art Jewelry

טבעות בהשראת פופקורן של בוני. לעוד – היכנסו לחנות Bonnina Art Jewelry

 

 

מיי בוני איז אובר דה קרוואן. בוני ברנר בשעת פעולה

מיי בוני איז אובר דה קרוואן. בוני ברנר בשעת פעולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה