27 באפריל, 2009

עכשיו מעוצב

אם גם אתם מרגישים שהדירה שלכם לא מראה כל סממן של אישיות מקורית, הרימו טלפון לאילנה מוסקוביץ', מעצבת פנים אורבנית שתכניס חיים חדשים לכל חלל שאתם קוראים לו בית

בזמן האחרון, מטעמים לגמרי אישיים ונטולי עניין לציבור, אנחנו מבקרים בהרבה בתים של אנשים זרים ומתבוננים בהם בדקדקנות. כל כך הרבה דירות כבר ראינו, עד שמתחשק לנו להוציא ספר שיסקור את הרגלי דיירי הסלון התל אביבי לדורותיו, ולא תאמינו מה תקראו בו (רמז: ייצלו לכם האוזניים). מסקנות הביניים הן שמרבית הדירות העירוניות הן ישימונים חסרי כל סממן אישי, שאין בהם אפילו שביב של רמז שיעיד על טעם ייחודי כלשהו (אלא אם מתייחסים לכוורת עץ כאל אקט מרדני).

אצל אילנה מוסקוביץ' זה אחרת. מוסקוביץ' היא מעצבת דירות בתל אביב (בעיקר) שאוהבת את העיר ואת האתגר היצירתי שמציבים החללים העירוניים הקטנים שבה. היא הגיעה מעולם המחול, והעיצוב שלה מביא איתו משב רוח רענן ונעים של פשטות, ניקיון ונועם עד אחרון הפרטים. היא לא רק מעצבת פנים, אלא אשת מקצוע שמנהלת דיאלוג עם דיירי הבית, מקשיבה לחלומות שלהם ומתרגמת אותם לשפה עיצובית פונקציונלית ואסתטית מאד. העיסוק במרחב, באור, בצבע ובצורה – שנמצא במרכזם של שני העולמות בהם היא מתנהלת – נותן תוצאה שונה בכל פעם, אבל תמיד קריאטיבית ומפתיעה. לפני שתשברו את הקיר בסלון, צאו לסיור באתר האינטרנט של אילנה. תראו כמה קל להרגיש בבית.

מעצבת פנים – אילנה מוסקוביץ', טל': 03-6021796, 052-3656992, www.i-box.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה