22 בספטמבר, 2009

עכשיו (כמעט) מעונן

עונת המעבר היא תירוץ נפלא להתחדש עם וסט של Comme Il Faut מקולקציית "גרעינים", המספקת פתרונות סטיילינג שימושיים לרגל המיתון. תירוץ נפלא, כבר אמרנו?

כבר שבועיים שמריחים אותה בסביבה, אבל בימים האחרונים היא תפסה אומץ וחשפה את עצמה באופן שלא משתמע לשני פנים. נעים מאוד, תגידו (שוב) שלום לאורחת המצועפת – עונת המעבר. ועם כל השמחה הגדולה לגשם (ואלוהים יודע שהגשם הראשון מחלץ מאיתנו קריאות התלהבות שלא היו מביישות את ציפי שביט) – מדובר באחת התקופות הכי מאתגרות. מבחינת סטיילינג כמובן.

ועל כן נעים להכיר את קולקציית "גרעינים" של Comme Il Faut שנוצרה לרגל המיתון מתוך רצון ליצור פריטים רב שימושיים שיספקו פתרונות סטיילינג לשדרוג ההופעה. יש מכנסי טייץ באפור מלאנז' שיעבדו עם כל הטוניקות בעולם פחות או יותר, צעיפים ושאלים בשמנת חום ואפור וגולת הכותרת – וסט סגלגל שמונח בקלילות על הכתפיים ועוטף את המותניים בחינניות רבה. אפשר לשלב אותו עם גופייה או חולצה צמודת שרוולים ולקשור כל פעם בדרך אחרת בהתאם למצב הרוח. אפשר להצמיד עם אחת הסיכות היפהפיות מהקולקציה או בכל דרך יצירתית אחרת.

עכשיו כל שנותר הוא לקוות שהגשם שהבליח ישוב במהרה ושלא נתייבש עד דצמבר. בכל זאת, יש לנו ניסיון מר עם תקופות מעבר.

וסט מקולקציית "גרעינים" – 250 ש"ח (הקולקציה נארזת בשקיות גרעינים שנפסלו לשימוש)
להשיג ברשת Comme Il Faut  (בית בנמל- האנגר 26, תל אביב; כיכר רבין 9, תל אביב; ובשאר הסניפים בארץ), www.comme-il-faut.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה